افزایش انباشت بیت کوین توسط نهنگ‌ها

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 490 نفر

نهنگ‌های بیت کوین (BTC) طولانی‌ترین دوره انباشت «پایدار» خود را از ماه می داشته‌اند و از ۲۷ سپتامبر ۴۶۱۷۳ بیت کوین (به ارزش حدود ۹۲۹ میلیون دلار) به ذخایر خود اضافه کرده‌اند. بر اساس پلتفرم تجزیه و تحلیل احساسات بازار کریپتو، سنتیمنت، که برای اولین بار به داده ها اشاره کرد، چنین فعالیت بازاری در میان کیف پول هایی که بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین ذخیره می کنند، برای بازار در سال ۲۰۲۲ «نادر» بوده است.

این روند به طور قابل‌ توجهی یک چرخش نسبت به کاهش ۱۱ ماهه ذخایر بیت کوین نهنگ‌ها است که قبلاً توسط سنتیمنت ذکر شده بود. این روند در اواخر سپتامبر شاهد بود که دارایی‌های BTC نهنگ‌ها به کمترین میزان در ۲۹ ماه گذشته یعنی ۴۵.۷۲ درصد از عرضه در گردش بیت‌کوین در میان نگرانی‌ها در مورد تورم ناپایدار رسید.

آخرین انباشت نهنگ ها نشان می دهند که بازار بیت کوین به پایین ترین حد خود رسیده است و می تواند برای جهش به سمت بالا آماده باشد. بازار در حال حاضر نشانه هایی از این را نشان می دهد زیرا BTC در تلاش برای بازپس گیری ۲۰۰۰۰ دلار است. بیت‌کوین در حدود ۱۹۵۲۴ دلار معامله می شود که ۱.۴۵ درصد به ازای داده های کوین مارکت کپ در زمان نگارش مقاله افزایش یافته است.

بیت کوین

تحلیلگران انتظار دارند که سیاست های کلان اقتصادی قیمت کریپتو را بالاتر ببرد

آخرین بهبود قیمت بیت کوین به دلیل گمانه زنی ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو ایالات متحده و سایر بانک های مرکزی در سطح جهان ممکن است به زودی مجبور شوند سیاست خود را تغییر دهند، اتفاق می افتد. ناظران اقتصادی با افزایش نرخ بهره با تورم رو به رشد مبارزه می کنند. با این حال، چندین تحلیل‌گر، از جمله رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش‌ترین مربی مالی «پدر پولدار پدر فقیر»، اظهار داشته‌اند که رکود اقتصادی نزدیک، چرخشی را تحمیل می‌کند که به نفع دارایی‌های ذخیره ارزش در حال حاضر مانند بیت کوین، طلا و نقره خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx