شرکت های برزیلی در حال خرید بیت کوین

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 523 نفر

بیش از ۱۲۰۰۰ شرکت برزیلی دارایی‌های کریپتو را در بالاترین سطح خود اعلام کردند

در بحبوحه افزایش اعتماد به ارزهای دیجیتال و نرخ تورم بالا، تعداد شرکت‌های دارای ارزهای دیجیتال در برزیل تا اوت به بالاترین حد خود رسیده است.

طبق گزارش‌های رسانه‌های محلی، مرجع مالیاتی کشور، Receita Federal do Brasil (RFB) که به عنوان درآمد فدرال برزیل نیز شناخته می‌شود، ۱۲۰۵۳ سازمان منحصربه‌فرد را ثبت کرد که رمز ارز را در ترازنامه خود در آگوست ۲۰۲۲ اعلام کردند.

این رقم نسبت به ۱۱۳۶۰ شرکت در ماه ژوئیه ۶.۱ درصد افزایش داشته است و ماه با بالاترین تعداد ثبت شده شرکت‌های دارای دارایی رمزارز تا به امروز است.

محبوب ترین ارز رمزنگاری شده توسط موسسات و پس از آن تتر استیبل کوین است. با این حال، تعداد سرمایه‌گذاران برزیلی که دارای رمزنگاری هستند نسبت به ماه قبل کاهش یافت و در ماه اوت به ۱.۳ میلیون نفر رسید. ارزش کل اظهارنامه ها نیز کاهش جزئی را تجربه کرد که احتمالاً به دلیل شرایط بازارهای کریپتو بود، به طوری که در ماه آگوست مجموعاً ۲.۱ میلیارد دلار (۱۱ میلیارد ریال برزیل) از ۳.۴ میلیارد دلار در جولای کاهش یافت.

استیبل کوین USDT وابسته به دلار ایالات متحده با بیش از ۱.۴۲ میلیارد دلار در نزدیک به ۸۰۰۰۰ تراکنش در ماه آگوست با میانگین ۱۷۵۰۰ دلار در هر تراکنش، بیشترین ارزش معامله را داشت. بیت کوین با تقریباً ۲۷۰ میلیون دلار تراکنش در رتبه دوم قرار گرفت، اما از نظر تعداد تراکنش در جایگاه اول قرار گرفت و در همان ماه به بیش از ۲.۱ میلیون تراکنش رسید و میانگین مبلغ تراکنش بسیار کمتر از ۱۳۰ دلار بود.

بر اساس گزارش سپتامبر “Crypto Pulse”، اعتماد برزیلی ها به ارزهای دیجیتال همچنان بالاست و ۷۷ درصد اعلام کردند که به دارایی های دیجیتال اعتماد دارند.

خرید بیت کوین در شرکت های معتبر

چندین شرکت مالی در کشور شروع به ارائه خدمات ارزهای رمزنگاری کرده اند، مانند غول کارگزاری XP Inc و برنامه پرداخت PicPay که هر دو خدمات تبادل ارز دیجیتال را در ماه آگوست یکپارچه می کنند. صرافی بایننس نیز تلاش های خود را در کشور افزایش داده است و از ماه مارس تیم خود را دو برابر کرده و در ۴ اکتبر دو دفتر جدید افتتاح کرده است.

بر اساس داده های آژانس آمار این کشور، نرخ تورم برزیل در ماه آوریل به بالاترین میزان در ۲۶ سال گذشته یعنی ۱۲.۱ درصد رسید، اما از آن زمان در آخرین ارقام اوت به ۸.۷ درصد کاهش یافته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx