چرا سرمایه گذاران بیت کوین کش نباید به این زودی انتظار سود داشته باشند؟

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

ارزش بازار کل بازار ارزهای دیجیتال از آغاز ماه حدود 5 درصد کاهش یافته است. ارزش فعلی تا 27 اوت 944.9 میلیارد دلار است. علاوه بر این، کاهش عمومی بازار باعث شده است تا کوین های پیشرو مانند بیت کوین  و اتریوم  در 26 روز گذشته افت دو رقمی داشته باشند. بیت کوین کش با […]

بیت کوین کش

ارزش بازار کل بازار ارزهای دیجیتال از آغاز ماه حدود 5 درصد کاهش یافته است. ارزش فعلی تا 27 اوت 944.9 میلیارد دلار است.

علاوه بر این، کاهش عمومی بازار باعث شده است تا کوین های پیشرو مانند بیت کوین  و اتریوم  در 26 روز گذشته افت دو رقمی داشته باشند. بیت کوین کش با داشتن یک همبستگی مثبت قابل توجه با بیت کوین، تحت تأثیر رکود عمومی بازار قرار گرفته است.

زمان های خوب دوام نیاورد

از 15 آگوست، بیت کوین کش  با 40 درصد رشد 30 روز قبل، با 145.92 دلار معامله شد. از زمان نگارش این مقاله، آلتکوین با قیمت شاخص 117.05 دلار مبادله شد که در 12 روز گذشته 24 درصد کاهش داشت.

داده های CoinMarketCap نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته، کوین 8 درصد کاهش یافته است. اگرچه حجم معاملات در همان بازه زمانی 42 درصد افزایش یافت، اما تفاوت بین قیمت و فعالیت معاملاتی نشان دهنده کمبود خریدار است. این ممکن است باعث کاهش بیشتر قیمت شود.

بررسی حرکات قیمت بیت کوین کش در نمودار روزانه نیز داستان خوبی را بیان نمی کند. از 19 اوت، سرمایه گذاران به تدریج دارایی های BCH خود را کاهش داده اند. افزایش در توزیع کوین نشانگرهای کلیدی – شاخص قدرت نسبی (RSI)، شاخص جریان پول (MFI) و جریان میمون چایکین (CMF) – را به زیر نقاط خنثی مربوطه فرستاد.

در زمان نوشتن این مقاله، RSI 40 و MFI کوین 39 بود، در حالی که CMF آن 0.20- بود.  موقعیت های اشغال شده توسط این اندیکاتورها نشان می دهد که فشار خرید برای توکن BCH در چند روز گذشته کاهش یافته است.

 

منبع: TradingView
منبع: TradingView

عملکرد روی زنجیره

تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که کوین های BCH معامله کرده‌اند از 15 اوت کاهش یافته است. به گفته Santiment، آدرس‌های فعال روزانه در شبکه بیت کوین کش در زمان انتشار 16400 آدرس بود. در 12 روز گذشته بیش از 71 درصد کاهش یافت.

در مورد حجم تراکنش در شبکه، این نیز در مدت مشابه بیش از 50 درصد کاهش یافته است. حجم تراکنش های بیت کوین کش که به دلار آمریکا ارائه می شود، در کمتر از 15 روز از 93.79 میلیون دلار به 9.63 میلیون دلار کاهش یافته است.

 

منبع: Santiment
منبع: Santiment

در حالی که قیمت هر کوین BCH در دوره مورد بررسی کاهش یافته است، در مورد استخراج در شبکه، پاداش‌های دریافتی توسط ماینرها از کارمزد تراکنش و یارانه بلوک از 15 اوت تا کنون 10 درصد رشد داشته است.

 

منبع: IntoTheBlock
منبع: IntoTheBlock

در مورد نسبت سرمایه گذاران BCH در سود در ماه گذشته، ارزش واقعی ارزش بازار 30 روزه (MVRV) منفی 16.58 بود. به طور میانگین 365 روزه، این معیار نیز مقدار منفی 51.21- را ثبت کرد. این نشان داد که بسیاری از سرمایه گذاران BCH از سال گذشته هنوز به سود خود دست پیدا نکرده اند.

منبع: Santiment
منبع: Santiment

 

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx