متهم شدن تیم کاردانو به کم کاری

چارلز هاسکینسون کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 443 نفر

متهم شدن کاردانو به کم کاری

چارلز هاسکینسون در توییتر به جامعه کاردانو اطلاع داد که عواقب تیترهای مربوط به “شکست فاجعه بار” شبکه آزمایشی کادانو به سطح جدیدی رسیده است. موسس   IOGو بنیانگذار کاردانو اظهار داشت: شایعه پراکنی ها که در مورد زنجیزه Ghost دوباره شروع شده است. همچینین توییتی را به اشتراک گذاشت که یک ویدیوی تیک تاک را با مردی که بیش از ۶۰۰۰۰۰ دنبال کننده دارد نشان می دهد و او در مورد کاردانو صحبت می کند و می گوید که مردم مردم در حال نا امید شدن از این بلاکچین هستند. این تیک تاکر ادعا می‌کند که «برای پروژه‌ای که ارزش بازاری به این بزرگی دارد، کاردانو چیز زیادی از خود نشان نداده است». آن مرد معتقد است که چشم انداز تیمشان عالی است اما آن ها چیزی نمی سازند.

در نهایت، این اینفلوئنسر ادعا کرد که سولانا یک بلاکچین و پلتفرم بسیار کاربردی‌تر از کاردانو و حتی اهداف آن است. هاسکینسون متأسفانه توییت کرد که اینفلوئنسرها اتها دارند اطلاعات سطحی را منتشر می کنند و باگ اخیر این شبکه که به عنوان مشکل فاجعه بار عنوان شده است، اکنون دوباره بحث زنجیره ارواح را مطرح کرده است. زنجیره ارواح استعاره از این است که هیچ تغیری خاصی روی بلاکچین کاردانو انجام نمی شود. و این همه تلاش توسعه دهندگان شبکه نتیجه ای در بر ندارد. هاسکینسون اظهار داشت که این ویدیو ۳۰ ثانیه اس تماما دروغ و باعث گمراهی مردم  می شود.

باگ فاجعه بار

در مورد “باگ فاجعه بار” کاردانو یک توسعه دهنده برجسته این تیم به نام آدام دین، در توییتر درباره این باگ کشف شده اخیر خبر داد که گره Vasil 1.35.2 به طر فاجعه باری به مشکل خورده است. این توییت بحث داغی را به وجود آورد. و برخی شروع به متهم کردن چارلز هاسکینسون کردند و گفتند که داشتن چنین اشکالاتی قبل از راه‌اندازی شبکه آزمایشی برای زنجیره‌ای مانند کاردانو غیرقابل قبول است. حدود یک هفته پیش، همان توسعه دهنده توییت کرد که زنجیره Cardano قوی تر و بهتر از همیشه است. در حالی که اپراتور یک استخر کاردانو، اندرو وستبرگ اعلام کرد که باگ های قبلی با موفقیت برطرف شده اند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx