ارتقاء مهم زنجیره هوشمند بایننس برای سرعت بیشتر

ارتقاء مهم زنجیره هوشمند بایننس برای سرعت بیشتر
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 408 نفر

اگر فکر می‌کردید زنجیره هوشمند بایننس سریع است، یک سورپرایز خوشایند در انتظار شماست. این شبکه به تازگی یک ارتقاء مهم دریافت کرده است که سرعت و کارایی آن را افزایش می دهد.

بایننس در این فصل که بسیاری از بلاک چین‌ها به‌روزرسانی‌های اصلی شبکه را به کار می‌گیرند، عقب نمانده است. زنجیره هوشمند بایننس ارتقای عملکرد خود را در این هفته از طریق نسخه ارتقاء یافته v1.1.12 دریافت کرد. طبق یک اعلامیه رسمی، این ارتقاء نه تنها سرعت را بهبود می بخشد، بلکه نیازهای سخت افزاری را نیز کاهش می دهد. بایننس در بیانیه‌ای اعلام کرد:

به نظر می رسد که گره سریع می تواند رشد ذخیره سازی را با توجه به تنظیمات مختلف ۶۰٪ تا ۹۰٪ کاهش دهد و راندمان همگام سازی را تا حدود ۳۰٪ افزایش دهد.

این ارتقا چند روز پیش از مورد انتظارترین توسعه در صنعت کریپتو یعنی ادغام اتریوم انجام شد. در این اطلاعیه هیچ گونه تنظیمی در آمادگی برای ETH POS ذکر نشده است. با این حال، برخی از تغییرات را برای پایه کد Go-Ethereum برجسته کرد.

تاثیر بالقوه بر BNB

ارتقاء زنجیره هوشمند بایننس ممکن است تأثیر مستقیم و فوری بر تقاضا یا عملکرد BNB نداشته باشد. با این حال، بهبود کارایی ممکن است به شبکه کمک کند که رقابتی باقی بماند و از بهبود تجربه کاربر پشتیبانی کند. یکی از پیامدهای بالقوه عملکرد سریعتر زنجیره هوشمند بایننس، سرعت استفاده از BNB است. سرعت شبکه آن در حال حاضر در پایین ترین سطح ماهانه خود است، اما این معیار ممکن است از طریق سطح بالاتری از کارایی شبکه تقویت شود.

یکی دیگر از نتایج بالقوه تراکنش‌های سریع‌تر، بهبود گردش مالی روزانه زنجیره هوشمند بایننس است. این به عنوان یک تغییر قابل توجه در گردش شبکه (NVT) ظاهر می شود. نمودار گردش شبکه نوسانات قابل توجهی را در ۳۰ روز گذشته نشان داد، اما در همان محدوده باقی ماند.

BNB در زمان انتشار با ۲۸۳ دلار معامله می شد که نشان دهنده ۴۲ درصد رکود از بالاترین حد تاریخی آن بود. از بسیاری جهات، این کاهش نسبتاً کمی را در مقایسه با بیشتر کوین های برتر تشکیل می‌داد. این بدان معناست که توانسته ارزش خود را به خوبی حفظ کند. این تا حد زیادی به دلیل کاربرد قوی و تقاضایی است که از شبکه ناشی می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx