رشد بیت کوین و اتریوم همزمان با نشانه های کاهش نرخ تورم ایالات متحده

رشد بیت کوین و اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 405 نفر

رشد بازارهای مالی از جمله بیت کوین و اتریوم با نشانه های کاهش نرخ تورم

همزمان با انتشار داده های مصرف کنندگان که نشان داد تورم ایالات متحده در ماه جولای کاهش یافته است، بیت کوین، اتریوم و تمام ۱۰ ارز دیجیتال برتر دیگر همزمان با بازارهای سهام ایالات متحده یک شبه افزایش یافتند.

نگاهی سریع به بازارهای مالی

بیت کوین از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه به وقت هنگ کنگ به ۲۳۹۵۷ دلار آمریکا افزایش یافت; که رشد ۳.۴ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته نشان می دهد. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، اتریوم ۸.۸ درصد افزایش یافت و به ۱۸۵۲ دلار رسید.

پولکادات یکی  دیگر از ۱۰ توکن برتر CoinMarketCap بر اساس ارزش بازار بود که پس از رسیدن به بالاترین قیمت خود از اوایل ژوئن، با رشد ۶.۸ درصدی به ۹.۵۲ دلار آمریکا رسید.

رشد پولکادات به دلیل مشارکت با شرکت سرمایه گذاری نهادی BitGo است; که اعلام کرده است پولکادات را در کیف پول های خود برای دسترسی ایمن به خدمات مالی غیرمتمرکز ارائه می دهد.

بازار سهام ایالات متحده مانند بیت کوین رشد ملایمی را تجربه کردند. شاخص داوجونز با افزایش ۱.۶ درصدی بسته شد، و همچنین شاخص S&P 500  حدود ۲.۱ درصد افزایش یافت و شاخص نزدک نیز ۲.۹ درصد افزایش یافت.

شاخص قیمت مصرف کننده منتشر شده در روز چهارشنبه نشان داد; که تورم ایالات متحده در ماه جولای به ۸.۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رسیده است; که کمتر از نرخ ۹.۱ درصدی ثبت شده در ژوئن بوده است. نرخ تورم ماه ژوئن بالاترین افزایش ماهانه در چهار دهه گذشته بود.

نگرانی ها در مورد تورم فدرال رزرو را بر آن داشته است تا نرخ های بهره را در سال جاری افزایش دهد. انتظار می رود در نشست مجدد فدرال رزرو در ماه سپتامبر افزایش بیشتری داشته باشد. با این حال، هر شاخصی که نشان دهد تورم در حال کاهش است; ممکن است فشارها را برای افزایش بیشتر نرخ را کاهش دهد. بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از این کاهش تورم استقبال کرده و باعث رشد قیمت آنها شد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx