سختی شبکه بیت کوین کاهش یافت

سختی شبکه بیت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 340 نفر

بر اساس داده های BTC.com، سختی شبکه بیت کوین در دو هفته منتهی به یکشنبه پس از رسیدن به بالاترین حد تاریخی خود در تعدیل قبلی، ۰.۵ درصد کاهش یافت. سختی شبکه تقریباً هر دو هفته یکبار تغییر می‌کند و معیاری است که نشان می‌دهد چقدر قدرت محاسباتی برای استخراج بلاک‌ها برای دریافت پاداش با بیت‌کوین استفاده می‌شود.

در تعدیل دوهفته‌ای روز یکشنبه، میزان سختی استخراج به ۳۹.۱۶ تریلیون در ارتفاع بلوک ۷۷۶۱۶۰ رسید که در پی افزایش ۴.۶۸ درصدی در تعدیل قبلی در ۲۹ ژانویه بود.

آخرین میزان سختی شبکه بیت کوین ۴۶.۷ درصد بیشتر از ۴ فوریه سال گذشته بود، زمانی که سختی شبکه ۲۶.۶۹ تریلیون بود. داده های BTC.com نشان می دهد که هش بیت بیت کوین، معیاری برای سنجش قدرت محاسباتی مورد استفاده توسط ماینرها، در روز یکشنبه حدود ۳۱۵.۹ اگزاهش در ثانیه بود که کمی بیشتر از ۳۱۱ اگزاهش در ۲۹ ژانویه بود.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۳ درصد کاهش یافت و در ساعت ۱۰:۴۰ صبح در هنگ‌کنگ به ۲۱۷۴۴ دلار رسید و طی هفت روز گذشته ۵.۳۴ درصد کاهش یافت. بزرگترین رمزارز از نظر ارزش بازار طی ماه گذشته ۹.۲ درصد افزایش یافت.
داده های BitInfoCharts نشان می دهد که نرخ سودآوری استخراج بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۷۲۹ دلار در هر تراهش در ثانیه رسیده است که نسبت به سال گذشته ۰.۱۸۴ دلار کاهش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx