سختی شبکه بیت کوین کاهش یافت

سختی شبکه بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 535 نفر

صبح امروز، سختی شبکه بیت کوین ۳.۵۹ درصد کاهش یافت. این کاهش سختی به این دلیل اتفاق افتاد که برخی از شرکت‌های ماینینگ ایالات متحده به دلیل طوفان‌های زمستانی، کمبود گاز و هزینه‌های بالای انرژی است، از شبکه خارج شدند. ناگفته نماند که قیمت بیت کوین هم در این تصمیم ماینرها بی تاثیر نبوده است.

سختی شبکه بیت کوین، که تعیین می کند چقدر قدرت محاسباتی برای تأیید بلاک های زنجیره در ازای پاداش بیت کوین لازم است، تقریباً هر دو هفته یکبار تغییر می کند. بر اساس داده‌های BTC.com، در تعدیل دوهفته‌ای روز سه‌شنبه، سختی شبکه به ۳۴.۰۹ تریلیون در ارتفاع بلوک ۷۷۰،۱۱۲ رسید. آخرین میزان سختی استخراج بیت کوین تقریباً ۴۰ درصد بیشتر از ۸ ژانویه سال گذشته بود، زمانی که میزان سختی شبکه ۲۴.۳۷ تریلیون بود.

داده های Blockchain.com نشان داد که میانگین هش هفت روزه بیت کوین، معیاری برای سنجش قدرت محاسباتی مورد استفاده استخراج کنندگان، در روز دوشنبه حدود ۲۵۶.۷ اگزاهش در ثانیه بود که از میانگین هفت روزه ۲۴۵.۱ اگزاهش در ۱۹ دسامبر کمتر بود. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت بیت‌کوین در نوامبر ۲۰۲۱ به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی بیش از ۶۷ هزار دلار رسید، اما از آن زمان تاکنون ۷۵ درصد کاهش یافته و در ظهر روز سه‌شنبه در آسیا در حدود ۱۶،۶۹۵ دلار آمریکا معامله می‌شود.

داده های بیت اینفوچارت (BitInfoCharts) نشان می دهد که نرخ سودآوری استخراج بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۵۸ دلار در هر تراهش در ثانیه رسیده است که نسبت به سال گذشته ۰.۲۳۳ دلار کاهش یافته است. بسیاری از ماینرهای مستقر در ایالات متحده ماه گذشته به دلیل کولاک مرگبار مجبور به خاموش کردن تاسیسات خود شدند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx