سختی شبکه بیت کوین یک رکورد جدید را به ثبت رساند

سختی شبکه
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 579 نفر

سطح سختی شبکه بیت کوین در روز جمعه ۷.۵۶ درصد افزایش یافت و به همراه هش ریت شبکه به بالاترین حد خود رسید که نشان می دهد ماینرها از قدرت محاسباتی بیشتری استفاده می کنند. سختی شبکه تقریباً هر دو هفته یکبار تغییر می‌کند و معیاری است که نشان می‌دهد چقدر قدرت محاسباتی برای استخراج بلاک‌های بیت‌کوین برای دریافت پاداش لازم است.

بر اساس داده‌های BTC.com، در تعدیل روز جمعه پس از افزایش ۱.۱۶ درصدی در تعدیل قبلی در ۱۱ مارس، سختی استخراج به ۴۶.۸۴ تریلیون در ارتفاع بلوک ۷۸۲۲۰۸ رسید. داده‌های BTC.com نشان می‌دهد که هش‌ریت بیت‌کوین، معیاری برای سنجش قدرت محاسباتی مورد استفاده استخراج‌کنندگان، در روز پنجشنبه حدود ۳۹۵.۱۵ اگزاهش در ثانیه بود که به بالاترین حد خود رسید.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد افزایش یافت و در حوالی ظهر در هنگ‌کنگ به ۲۸۱۹۷ دلار آمریکا رسید که در هفت روز گذشته ۹.۳۱ درصد افزایش داشت. بزرگترین رمزارز از نظر ارزش بازار در ۱۱ مارس ۲۰۷۹۲ دلار آمریکا معامله شد.

داده های BitInfoCharts نشان می دهد که نرخ سودآوری استخراج بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۸۶۱ دلار در هر تراهش در ثانیه رسیده است که نسبت به سال گذشته ۰.۱۹ دلار کاهش یافته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx