حجم معاملات NFTهای متاورسی به بالای 300 میلیون دلار رسید

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

گزارش جدید دپ‌رادار (DappRadar) نشان می دهد که حجم معاملات برای NFT های متاورسی 277.12 درصد در سه ماهه اول سال 2023 رشد کرده و به 311 میلیون دلار رسیده است. بیشترین فروش زمین مربوط به NFTهای متاورس یوگا لبز (Otherdeeds) بود و حجم معاملات آن از 222 میلیون دلار گذشت. تنها در ماه فوریه […]

متاورسی

گزارش جدید دپ‌رادار (DappRadar) نشان می دهد که حجم معاملات برای NFT های متاورسی 277.12 درصد در سه ماهه اول سال 2023 رشد کرده و به 311 میلیون دلار رسیده است. بیشترین فروش زمین مربوط به NFTهای متاورس یوگا لبز (Otherdeeds) بود و حجم معاملات آن از 222 میلیون دلار گذشت.

یوگا لبز

تنها در ماه فوریه 2023، Otherdeeds یوگا لبز شاهد 137 میلیون دلار حجم معاملات بود که نسبت به ژانویه گذشته بیش از 200 درصد افزایش داشت. Otherdeeds در ماه مارس نیز با حجم معاملات 47 میلیون دلاری بر بازار تسلط داشت که نشان دهنده 95 درصد از کل فروش زمین دیجیتال است. نایب قهرمان سه ماهه اول سال شامل MG Land است که به تازگی راه اندازی شده است، با حجم معاملات 60 میلیون دلار. ام جی لند به کاربران اجازه می دهد تا یک فضای دیجیتالی برای اجتماعی شدن و شرکت در بسیاری از فعالیت ها بسازند. سند باکس نیز 3.5 میلیون دلار در حجم معاملات ثبت کرد.

حجم معاملات برای دیسنترالند (Decentraland) در مجموع 1.9 میلیون دلار از سال تا به امروز بود. کیف پول‌های دیسنترالند با 16 درصد افزایش به 1490 عدد رسیده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx