بررسی وضعیت سولانا | تریدر‌های SOL بخوانند

سولانا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 499 نفر

در ۱ اکتبر، سولانا [SOL] اعلام کرد که با یک مورد دیگر از قطعی شبکه مواجه شده است. این اعلامیه به آمار مواردی که سولانا در گذشته قطعی شبکه را گزارش کرده بود افزود. طبق اعلام اخیر، قطع شبکه بر توانایی آن در پردازش تراکنش ها تأثیر گذاشته است. این حادثه توسعه دهندگان را مجبور به راه اندازی مجدد شبکه کرد. حوادث قطعی قبلی شبکه سولانا به شهرت آن لطمه زد و آن را برای سرمایه گذاران و کاربران بالقوه کمتر جذاب کرد. با این حال، این شبکه برای بازسازی شهرت خود تلاش کرده است، اما آخرین حادثه نمک بیشتری به زخم سولانا پاشید.

طبق به‌روزرسانی بعدی سولانا، اعتبار سنج ها موفق شدند شبکه بتا اصلی را با موفقیت دوباره راه‌اندازی کنند. اگرچه سولانا موفق شد عملیات را بازیابی کند، اما بزرگترین چالشی که شبکه با آن مواجه بود این بود که چگونه این قسمت های خراب و ایرادات بر توانایی آن در جذب کاربران تأثیر گذاشته است.

تاثیر بالقوه

برخی از برنامه‌ها و پروژه‌های کریپتو که به دنبال بلاک چین میزبان هستند، ممکن است به دلیل خرابی، سولانا را به عنوان یکی از گزینه‌های برتر خود در اولویت قرار ندهند. این بدان معناست که چنین حوادثی می‌توانند بر رشد و چشم‌انداز بلندمدت شبکه تأثیر بگذارند. علاوه بر این، حوادث خرابی شبکه از لحاظ تاریخی تأثیر منفی بر عملکرد قیمت SOL داشته است.

SOL پس از گزارش‌های قبلی از خرابی شبکه، عملکرد نزولی را ارائه کرد. از اول سپتامبر که آخرین قطعی شبکه اعلام شد، اندکی بیش از ۸ درصد کاهش یافت. پس از تلاش برای بهبودی جزئی، در زمان انتشار در ۳۲.۳۷ دلار معامله شد.

سولانا

آخرین اقدام قیمت SOL از ابتدای اکتبر با عملکرد نزولی در کل بازار ارزهای دیجیتال همخوانی دارد. به عبارت دیگر، قطعی سولانا که اخیراً گزارش شده، ممکن است تأثیر عمده ای بر قیمت آن نداشته باشد. البته که در مورد تمایل سرمایه گذاران نمی توان همین را گفت.

احساسات وزنی SOL در سه روز گذشته افت شدیدی را ثبت کرد و این نتیجه ممکن است به زمان قطعی شبکه مرتبط باشد.

سولانا

علیرغم تغییر نزولی در احساسات وزنی، تقاضای SOL در بازار مشتقات بهبود یافت. هر دو نرخ سرمایه گذاری بایننس و FTX در دو روز گذشته اندکی بهبود یافته اند. این تأیید کرد که این حادثه باعث فشار فروش قابل توجهی نشده است.

سولانا

مقصد بعدی سولانا کجاست؟

آخرین حادثه هم به آمار حوادث قطعی شبکه سولانا اضافه شده است. این قطعاً ممکن است بر توانایی آن برای جذب رشد ارگانیک تأثیر بگذارد، اما سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که شبکه اصلی هنوز در مرحله بتا قرار دارد.

یک دیدگاه جایگزین می تواند این باشد که این حوادث بیشتر مسائل بالقوه ای را برجسته می کند که می توان از آنها اجتناب کرد. این مسائل همچنین ممکن است به شبکه کمک کند تا از طریق بهبودهایی که شبکه را تقویت می کند، بهتر آماده شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx