قیمت بیت کوین به ۴۱ هزار دلار می‌رسد یا به کمتر از ۳۴ هزار دلار سقوط می‌کند؟

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 584 نفر

علی‌رغم فشارهای نظارتی اخیر از سوی ایالات متحده، وضعیت بازار ارز دیجیتال نسبتاً پایدار باقی مانده است. سرمایه گذاران با پیش بینی یک روند صعودی احتمالی پس از هاوینگ بیت کوین در سال آینده، سرمایه گذاری های خود در حوزه ارزهای دیجیتال را تا بیش از دو برابر کرده‌اند. قیمت بیت کوین به صورت لحظه ای $ ۶۲,۸۲۰.۸۳ است که نشان‌دهنده -۱.۱۹% تغییر در ۲۴ ساعت گذشته است. در این مقاله، به طور خلاصه و مفید به تحلیل قیمت بیت کوین و وضعیت بازار ارز دیجیتال می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

تحلیل قیمت بیت کوین

در زمان نگارش و طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت بیت کوین (BTC) با ۲.۶ درصد افزایش به حدود ۳۷۳۱۷ دلار در اوایل سشن معاملاتی آسیا رسید. با این حال، نگرانی‌هایی وجود دارد که سطح مقاومت ۳۸ هزار دلاری، طی سه هفته گذشته، به عنوان یک مانع غیرقابل عبور تقویت شده باشد. این موضوع، خطر یک بازگشت احتمالی را به همراه دارد.

عمده تحلیلگران تکنیکال بر این باورند که بیت کوین در حال حاضر در یک محدوده تثبیت بین ۳۶ هزار تا ۳۸ هزار دلار قرار دارد. اگر گاوها بتوانند مقاومت ۳۸ هزار دلاری را بشکنند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت بیت کوین به سمت ۴۱ هزار دلار افزایش یابد. با این حال، اگر گاوها نتوانند از این سطح عبور کنند، قیمت بیت کوین ممکن است به سمت محدوده حمایتی بین ۳۱ هزار تا ۳۲ هزار دلار نیز سقوط کند.

نمودار بیت کوین

آینده نزدیک بازار ارز دیجیتال: صعودی و البته ناپایدار

شاخص قدرت نسبی (RSI) بیت کوین برای اولین بار از آوریل ۲۰۲۱ از ۷۰ فراتر رفته است که نشان می دهد گاوها همچنان کنترل را در دست دارند. با این حال، در تایم فریم روزانه، یک الگوی بالقوه بازگشتی با یک الگوی سر و شانه همراه با واگرایی نزولی در RSI تشکیل شده است که موجب نگرانی گاوها از وضعیت فعلی بازار می‌شود.

ناظران بازار ارز دیجیتال معتقدند که با سرکوب بایننس، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ممکن است تمایل بیشتری برای تأیید ده‌ها صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین داشته باشد. این مساله از آن جایی اهمیت دارد که صرافی های ارز دیجیتال آمریکایی، با خروج اجباری بایننس از بازار، مزیت رقابتی قابل توجهی را به دست آورده‌اند.

نتیجه گیری

در مجموع، چشم انداز بیت کوین در کوتاه مدت نامشخص است. گاوها برای شکستن مقاومت ۳۸ هزار دلاری تلاش می‌کنند، اما اگر نتوانند این کار را انجام دهند، قیمت بیت کوین ممکن است به سمت محدوده حمایتی بین ۳۱ هزار تا ۳۲ هزار دلار سقوط کند. سرمایه گذاران و معامله گران باید محتاط باشند و منتظر تأییدیه‌های واضح قبل از انجام هرگونه معامله باشند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx