آیا روند صعودی بیت کوین به آخر خط رسیده است؟

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 272 نفر

قیمت بیت کوین در هفته‌های اخیر روند صعودی داشته و فراتر از انتظارات عمل کرده است. این امر باعث شده است که بسیاری از سرمایه گذاران انتظار داشته باشند تا قیمت بیت کوین به زودی به بالای ۴۰ هزار دلار برسد. با این حال، برخی از تحلیلگران معتقدند که این روند صعودی ممکن است زودگذر باشد و قیمت بیت‌ کوین در نهایت ریزش سنگینی را تجربه خواهد کرد.

تحلیل قیمت بیت کوین توسط کاپو

یکی از این تحلیلگران، کاپو نام دارد که در تحلیل اخیر خود به این موضوع پرداخته است. کاپو در تحلیل خود نوشته است:

«میزان حرص و طمع، در حال رسیدن به سطوح افراطی است. این یادآور زمانی است که قیمت بیت کوین در مارس و آوریل ۲۰۲۲ در سطح ۴۵ هزار تا ۴۸ هزار دلار بود. در آن زمان، من قیمت ۲۱ هزار تا ۲۳ هزار دلار را پیش بینی کرده بودم. اما اکنون تفاوت بزرگی وجود دارد؛ قیمت بیت‌ کوین بسیار پایین‌تر است و سرمایه گذاری ها بسیار بالاتر است (به سطوح اوج تاریخی رسیده است).»

بیت کوین

کاپو معتقد است که این میزان از بالا بودن حرص و طمع می‌تواند نشانه‌ای از یک حباب باشد که در حال ترکیدن است. او معتقد است:

«بازار مشخص خواهد کرد که آیا نظریه رالی/دستکاری بازار نزولی درست بوده است یا خیر. به نظر من این بسیار واضح است، و اگر اینطور باشد… قیمت بیت کوین ممکن است ظرف چند روز یا چند هفته به طور کامل بازگردد.»

کاپو همچنین معتقد است که سطح ۳۰ هزار تا ۳۱ هزار دلار می‌تواند سطح حمایت اصلی برای بیت کوین باشد. او اضافه می‌کند:

«در واقع، اگر قیمت بیت‌ کوین به زیر ۳۵ هزار دلار وارد شود، این موضوع واگرایی‌های نزولی را تأیید می‌کند و آنها به اندازه کافی قوی هستند که در نهایت قیمت‌ بیت‌‌ ‌کوین را به زیر ۳۰ هزار دلار برسانند. در زیر آن، تنها حمایت ۲۵ هزار دلاری موجود خواهد بود، اما این سطح چندین بار آزمایش شده است و با شکستن روند، نمی‌تواند نگه داشته شود. این ما را به سمت تارگت اصلی ۱۲ هزار دلاری می‌برد.»

تأثیر شرایط اقتصادی بر قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین

در کنار سطح حرص و طمع و واگرایی‌های نزولی، شرایط اقتصادی کلی نیز می‌تواند بر قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد. در حال حاضر، اقتصاد جهانی با چالش‌های مختلفی، از جمله تورم نسبتا بالا، رکود اقتصادی و جنگ در اوکراین مواجه است. این چالش‌ها می‌توانند باعث کاهش سرمایه گذاری در بازارهای پرریسک مانند بیت‌ کوین شوند.

نتیجه‌گیری

در نهایت، باید دید که آیا پیش بینی های کاپو درست از آب در می‌آید یا خیر. با این حال، توجه به هشدارهای او می‌تواند برای سرمایه گذاران بیت کوین مفید باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx