تحلیل قیمت بیت کوین: سناریوهای احتمالی برای هفته آینده

تحلیل قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 441 نفر

حرکت صعودی اخیر بیت کوین با رسیدن به سطح ۳۷ هزار دلاری با مقاومت مواجه شد. با این وجود، بازار وارد یک دوره تثبیت شده است و قیمت بیت کوین بین ۳۷ هزار تا ۳۵ هزار دلار در حال نوسان است. خارج شدن از این محدوده سرنوشت ساز، مسیر بعدی بیت کوین را تعیین خواهد کرد. در ادامه با جزئیات بیشتری به تحلیل قیمت بیت کوین و سناریوهای محتمل‌تر برای آن خواهیم پرداخت. در حال حاضر، قیمت لحظه ای بیت کوین $ ۶۳,۱۴۹.۹۲ است که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته -۱.۴۲% تغییر کرده است.

تحلیل قیمت بیت کوین در تایم فریم های مختلف

چارت روزانه بیت کوین

در چارت روزانه، روند صعودی اصلی بیت کوین پس از شکسته شدن منطقه مقاومت ۳۵ هزار دلاری و خط روند میانی کانال صعودی بلند مدت، از بین رفت. این تغییر مسیر حرکت قیمت، منجر به یک مرحله تثبیت شده و یک محدوده مهم بین مقاومت ۳۷ هزار دلاری و حمایت حیاتی ۳۵ هزار دلاری ایجاد کرده است. بنابراین، چشم‌انداز آینده بیت کوین با خارج شدن قیمت آن از این محدوده تعیین‌کننده مشخص خواهد شد.

با وجود تعدادی از شاخص‌های صعودی که نشان دهنده تقاضای بالا هستند، سناریوی اصلاح کوتاه مدت با بازگشت‌های جزئی محتمل‌تر به نظر می‌رسد. حمایت اولیه، در محدوده مرکزی کانال صعودی و منطقه حمایتی ۳۵ هزار دلاری قرار دارد.

تحلیل بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین بر اساس چارت ۴ ساعته

با بررسی چارت ۴ ساعته، حرکت قیمت بیت کوین در مقابل مقاومت مهم ۳۵ هزار دلاری کند شده و در نهایت وارد یک دوره تثبیت شده است. اگرچه قیمت موفق به عبور از این مقاومت شد و به ۳۷ هزار دلار رسید، اما یک الگوی کنج صعودی تشکیل داد. در نهایت، تلاش بیت کوین برای شکستن این سطح با عرضه بیشتر مواجه شد و منجر به ریجکت شدن حرکت صعودی شد.

وجود الگوی کنج صعودی که نشان‌دهنده یک بازگشت احتمالی است، همراه با یک واگرایی نزولی بین قیمت و شاخص RSI، نیاز به اصلاح کوتاه مدت قیمت را نشان می‌دهد. در صورتی که فروشندگان کنترل را به دست بگیرند، ممکن است فشار فروش طولانی مدتی رخ دهد که قیمت را به زیر الگوی کنج صعودی ایجاد شده فشار دهد. محدوده های حمایتی کلیدی در چنین سناریویی شامل سطح اصلاحی فیبوناچی ۰.۵ در ۳۲۳۰۰ دلار است.

نتیجه گیری

آینده قیمت بیت کوین با خارج شدن قیمت از محدوده ۳۵ هزار تا ۳۷ هزار دلاری مشخص خواهد شد. در صورتی که قیمت بتواند از این محدوده صعود کند، روند صعودی بیت کوین همچنان ادامه خواهد داشت. اما در صورتی که قیمت از این محدوده نتواند صعود کند، اصلاح کوتاه مدت یا حتی یک روند نزولی طولانی مدت محتمل است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx