تحلیل قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 476 نفر

تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین با وجود بهبود در نمودار با مقاومت سختی روبرو می شود. بیت کوین همچنان شاهد مقاومت قوی در حدود ۱۹۴۰۰ دلار است. در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین ۲.۹ درصد کاهش یافت. در ابتدای این ماه، قیمت بیت کوین بهبود مختصری را تجربه کرده بود اما با فشار فروش مواجه شد. پس از اینکه بیت کوین نزدیک به ۱۸۰۰۰ دلار رسید، این سطح خریداران را در نمودار جذب کرد. بلافاصله پس از آن، بیت کوین دو هفته پیش در نمودار خود صعود کرد. چشم انداز تکنیکال بیت کوین نشان داد که خرس ها هنوز تسلیم نشده اند.

اگر بیت کوین از مرز مقاومت نزدیک خود عبور کند، خریداران می توانند بازار را به دست بگیرند. قدرت خرید در نمودار پایین تر بود و تنها افزایش قدرت خرید می تواند بیت کوین را به سمت بالا حرکت دهد. اگر گاوها موفق شوند در جلسات معاملاتی بعدی خود را حفظ کنند، قیمت بیت کوین می تواند بالاتر از ۲۰۰۰۰ دلار حرکت کند. زمانی که خریداران از سطح ۲۰۰۰۰ دلار عبور کردند، شانس صعود به سطح قیمت ۲۲۰۰۰ دلار نیز غیرممکن نیست.

تحلیل قیمت بیت کوین: نمودار یک روزه

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با ۱۹۱۹۰ دلار معامله می شد. این ارز دیجیتال شاهد مقاومت قابل توجهی در قیمت ۱۹۴۰۰ دلار بود. عبور از این سطح به سکه کمک می‌کند تا به نقطه مقاومت ۲۱۰۰۰ دلاری حرکت کند. هنگامی که قیمت بیت کوین به سطح ۲۰۰۰۰ دلار رسید، گاوها می توانند به افزایش بیشتر بیت کوین کمک کنند. از سوی دیگر، حمایت بیت کوین روی ۱۸۰۰۰ دلار بود و کاهش آن باعث می شود به ۱۷۴۰۰ دلار برسد. اگر خریداران در جلسات معاملات بعدی دوباره ظاهر نشوند، سقوط به منطقه قیمت ۱۸۰۰۰ دلار محتمل به نظر می رسد. در معاملات گذشته، میزان معامله بیت کوین کاهش یافت که نشان دهنده کاهش فشار خرید است.

تحلیل تکنیکال

قیمت بیت کوین

با تلاش بیت کوین برای حرکت بالاتر از مقاومت بعدی، خریداران شروع به از دست دادن اعتماد کردند و فروشندگان آن را به دست گرفتند. شاخص قدرت نسبی در زیر خط نیمه جا خوش کرده بود که به این معنی است که قدرت خرید در نمودار پایین باقی مانده است. اگر خریداران سرعت خود را افزایش دهند، بیت کوین می تواند سطح مقاومت بعدی قیمت خود را به چالش بکشد. بر همین اساس، قیمت بیت کوی زیر خط مووینگ اوریج ۲۰ روزه بود و این نشان دهنده آن بود که فروشندگان در زمان نگارش این مقاله، شتاب قیمت در بازار را هدایت می کردند.

قیمت بیت کوین

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین تحت تسلط فروشندگان بود. بیت کوین شروع به نمایش سیگنال فروش کرد، که نشان می‌دهد امکان کاهش بیشتر قیمت وجود دارد. واگرایی میانگین متحرک همگرایی حرکت و جهت قیمت را نشان می دهد، MACD  دچار یک تقاطع نزولی شده و شروع به نشان دادن هیستوگرام های قرمز کوچک کرد که سیگنال فروش بودند. باندهای بولینگر نوسانات دارایی را نشان می دهد. باندها کاملاً باریک شده بودند، که نشانه ای از اقدام انفجاری قیمت است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx