تحلیل و بررسی آنچین پالیگان | تحلیل قیمت متیک

تحلیل پالیگان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 377 نفر

پالیگان [MATIC] در جدیدترین خبر همکاری خود، اعلام کرد که با مجریان قانون هند برای ایجاد یک پورتال شکایت آنلاین (FIR) همکاری خواهد کرد. با اینکه این همکاری ممکن است وضعیت پذیرش این رمزارز را بیشتر بهبود بخشد، هنوز مشخص نیست که آیا این توسعه جدید می تواند تأثیر مثبتی بر وضعیت پالیگان داشته باشد یا خیر.

یکی از معدود زمینه هایی که پالیگان در آن شاهد رشد بود، تعداد سهامداران (استیکر ها) است. با توجه به Staking Rewards، تعداد استیکر ها در شبکه پالیگان طی ۳۰ روز گذشته ۵.۳۴ درصد افزایش یافته است. با این حال، زمانی که نوبت به درآمد حاصل از استیکر ها رسید، کاهش شدیدی داشت. درآمد در ماه گذشته به میزان ۳۹.۱۳ درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، اگر درآمد همچنان کاهش یابد، حفظ رشد تعداد استیکر ها برای پالیگان دشوار می شود.

 

تحلیل و بررسی آنچین پالیگان

زمانی خوب برای پالیگان

عامل مثبت دیگر، جهش عظیم در رشد شبکه پالیگان بود. در ماه گذشته، رشد شبکه پالیگان به میزان زیادی افزایش یافت که نشان می‌دهد تعداد آدرس‌های جدیدی که توکن‌های متیک (Matic) خود را برای اولین بار انتقال داده‌اند، افزایش یافته است. این مشخص می‌کند که فعالیت آدرس های جدید در حال افزایش است. شواهد بیشتر از فعالیت زیاد در شبکه پالیگان افزایش تعداد آدرس‌های فعال روزانه در ۳۰ روز گذشته است. همانطور که از تصویر زیر مشاهده می شود، تعداد آدرس های فعال روزانه به میزان قابل توجهی در بازه زمانی فوق الذکر افزایش یافته است. این افزایش در آدرس‌های فعال روزانه می‌تواند به رشد احتمالی در آینده نزدیک اشاره کند.

تحلیل پالیگانعلیرغم فعالیت رو به رشد پالیگان ، حجم آن همچنان بی ثبات بود و در طول ماه گذشته شاهد نوسانات زیادی بود؛ همانطور که از نمودار زیر مشهود است. علاوه بر این، نسبت ارزش بازار پالیگان به ارزش واقعی (MVRV) نیز به طور قابل توجهی کاهش یافت، که می تواند یک شاخص نزولی بالقوه در نظر گرفته شود.

قیمت پالیگان

علیرغم افزایش تعداد همکاری‌ها و افزایش فعالیت‌های روزانه بلاک چین، متیک به عنوان قربانی بازار نزولی ایستاد. در زمان انتشار، MATIC با قیمت ۰.۷۹۴۶ دلار معامله شد و ۲.۰۰ درصد کاهش یافت. حجم آن در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱.۶۰ درصد کاهش یافت و ارزش بازار آن نیز ۳.۲ درصد کاهش یافت. پالیگان در زمان نگارش مقاله ۰.۷۵ درصد از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، نوسانات آن نیز کاهش یافت، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که اگر سرمایه گذاران بخواهند متیک بخرند، به طور قابل توجهی ریسک کمتری خواهد داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx