تحلیل لیدو فایننس | تحلیل آنچین LDO

لیدو فایننس
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 524 نفر

توکن لیدو [LDO] ممکن است سرمایه‌گذاران را به دنبال خود کشانده و در نهایت آنها را ناامید کرده باشد، اما ممکن است اکنون زمان بازیابی این اعتماد از دست رفته رسیده باشد. به گفته دی‌فایندر (DeFinder)، به نظر می‌رسد آدرس‌های جدید در این پروتکل استیکینگ در انتظار ظهور مجدد LDO هستند. ابزار تجزیه و تحلیل داده های زنجیره ای نشان داد که ۹۴.۸۳ درصد از آدرس‌های جدید LDO که در ۲۴ ساعت اخیر افزوده شده اند، ارزشی بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دلار را در خود ذخیره کرده اند. علاوه بر این، ۵٪ باقیمانده نیز توکن‌های LDO را به ارزش حدود ۵۰۰۰ دلار در خود جای داده‌اند.

لیدو آماده برای شکست

به نظر می‌رسید که آدرس‌های لیدو جدید روند نمودارها را از نزدیک زیر نظر داشتند. به این دلیل که روند سه هفته ای LDO یک مثلث نزولی را در تایم فریم روزانه تشکیل داده بود. با قیمت ۱.۳۰ دلار، این الگو نشان داد که توکن پروتکل لیدو فایننس می‌تواند در آستانه شکست باشد. در حالی که احساسات صعودی فوق‌العاده بالا نبود، LDO در حدود قیمت ۱.۱۵ دلار نوسان می‌کرد. به این ترتیب، این می تواند فشار فروشی را که در چند وقت اخیر تجربه کرده بود، متوقف کند.

علاوه بر این، اسیلاتور آوسام (AO) نشان داد که لیدو ممکن است برای یک گردش مالی صعودی آماده شود. با این حال، سرمایه‌گذاران LDO می‌توانند قله‌های دوقلوی تشکیل‌شده در زیر هیستوگرام را ببینند و نشانه‌هایی روی نمودار نشان می‌دهد که در نهایت قیمت می‌تواند صعود کند. به نظر می رسد جریان پول Chaikin (CMF) نیز با الگوی مثلث نزولی موافق است. با توجه به CMF، سرمایه گذاران لیدو ممکن است نقدینگی بیشتری را به زنجیره وارد کنند، حتی اگر به نقطه اواسط صفر نرسیده باشند. علاوه بر این، حفظ موقعیت در زیر نقطه سیگنال،یک حالت نزولی بود. با این حال، این افزایش، در زمان نگارش، در صورت حفظ، می تواند به اقبال خوبی تبدیل شود.

تحلیل تکنیکال لیدو

نمودار روزانه LDO

در حالی که لیدو ۲۵.۲۱ درصد از حجم خود را در ۲۴ ساعت گذشته از دست داده بود، سنتیمنت فاش کرد که مسیر رستگاری می تواند در نزدیکی باشد. به این دلیل که به نظر می رسید نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) سی روزه در حالت بازیابی است. در ۱۱ اکتبر، نسبت MVRV حدود -۲۳.۰۹٪ بود. با این حال، حدود ۱۰۰٪ افزایش یافته بود زیرا در زمان انتشار -۱۱.۵۹٪ بود. با توجه به این افزایش، ممکن است سرمایه گذاران لیدو فایننس در زیان های هنگفت اخیراً کمتر ضرر کرده باشند، به خصوص که در ۱۴ اکتبر بهبودی در وضعیت کل بازار وجود داشت. در مقابل، گردش یک روزه که در ابتدا به ۷.۰۶ میلیون رسید به ۴۱۱۰۰۰ کاهش یافت. برای اینکه LDO بتواند شتاب محکمی ایجاد کند، گردش ارز ممکن است به احیا نیاز داشته باشد.

بررسی لیدو فایننس

نمودار نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی

حین معامله LDO با قیمت ۱.۳۱ دلار، سرمایه گذاران امیدوارند که سیگنال ها به ثمر بنشینند، زیرا این توکن برای مدتی در مضیقه قرار گرفته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx