تحلیل بیت کوین از نگاه مایکل ون دی پاپ

تحلیل بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 566 نفر

قیمت بیت کوین (BTC) پس از هفته‌ها حرکت در منطقه تثبیت بین ۲۸۵۰۰ تا ۳۱۸۰۰ دلار در ۲۲ آگوست به ۲۵,۳۵۰ دلار و به پایین‌ترین قیمت خود در ۲ ماه گذشته رسید.

تحلیل بیت کوین از نگاه مایکل ون دی پاپ

با این حال مایکل ون دی پاپ (Michaël van de Poppe)، یک تحلیلگر معروف کریپتو، معتقد است که شرایط بازار در آینده به طور مثبت تغییر کند، زیرا با نزدیک شدن به هاوینگ و اخبار مثبت در مورد ETFهای اسپات بیت کوین تئوری های چرخه بازار در حال آزمایش هستند. این تحلیلگر در حساب X (توییتر سابق) خود نوشت:

“چرخه های بازار به طرز فوق العاده‌ای با یکدیگر قابل مقایسه هستند. چرخه ها خود را تکرار می کنند، به خصوص زمانی که عنصری به نام هاوینگ درمیان باشد. ما در حال حاضر تقریبا ۲۵۰ روز تا «هاوینگ» فاصله داریم و دوره کنونی را می‌توان به عنوان حرکت رفت و برگشتی نهایی قیمت قبل از بول ران طبقه‌بندی کرد.”

ما کجای چرخه قیمت بیت کوین هستیم؟

این تحلیلگر کریپتو چرخه های گذشته را توصیف کرده و آن‌ها را با دوره کنونی مقایسه می کند. او به رفتار قیمت در دو سال گذشته اشاره نمود و سال ۲۰۲۲ را به عنوان فاز “بازار نزولی” و سال ۲۰۲۳ را به عنوان مرحله تثبیت قیمت معرفی کرد.

به گفته ون دی پاپ، این مراحل معمولاً قبل از «بازار گاوی» رخ می‌دهند؛ که به گمان وی ممکن است چند روز قبل از هاوینگ اتفاق بیفتد.

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین از نگاه مایکل ون دی پاپ

وی افزود:

“من می‌خواهم چرخه فعلی را با سال‌های ۲۰۱۵/۲۰۱۶ مقایسه کنم، زیرا {مانند آن سال‌ها} گروه بزرگی از کاربران و سرمایه گذاران جدید به بازار می‌پیوندند. در آن زمان، قیمت قبل از هاوینگ بیش از ۲ برابر افزایش داشت. این بدان معناست که بیت کوین قبل از هاوینگ پیش‌رو به ۵۰ تا ۵۵ هزار دلار می رسد.”

جالب اینجاست که مایکل در همان پست به آلتکوین‌ها نیز اشاره کرد و گفت: «آلت‌کوین‌ها نیز در حال چرخش هستند، در حالی که هیچ‌کس انتظار آن را ندارد».

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx