تحلیل بیت کوین | بررسی قیمت BTC

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 491 نفر

بیت کوین هفته قرمزی را پشت سر گذاشته است. در هفته جاری، یک ریزش حدودا ۱۵ درصدی را شاهد بودیم که به دنبال خبر یا شایعه فروش بیت کوین توسط شرکت‌ اسپس ایکس ایلان ماسک رخ داد. در این مقاله با تحلیل بیت کوین همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین

قیمت بیت کوین در زمان نگارش مقاله در حدود ۲۶۱۰۰ دلار نوسان می‌کند. کندل هفتگی در حدود صبح یکشنبه بسته خواهد شد و این موضوع می‌تواند بر آینده قیمت بیت کوین تاثیر بسزایی بگذارد. محدوده ۲۵۱۴۰ دلار (خط افقی سبز رنگ) حمایت اصلی بیت کوین است. این حمایت در واقع خط  گردن الگوی وارونه سر و شانه‌ای است که در نمودار شکل گرفته بود. محدوده ۲۵۱۴۰ دلار در بیشتر سال ۲۰۲۲ نقش مقاوتی را ایفا کرده بود و در سال ۲۰۲۳ یک حمایت اصلی برای بیت کوین است.

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین

اگر بیت کوین موفق شود تا این محوده را حفظ کند، بدین معنی که شکستی به زیر آن رخ ندهد، ممکن است که شاهد رشد BTC تا قیمت‌های ۲۸ هزار و ۲۹ هزار دلار باشیم. از سوی دیگر، در صورت شکست این محدوده حمایت اصلی، قیمت بیت کوین می‌تواند تا ۲۰ درصد پایین‌تر، یعنی حدود کانال ۱۹ هزار دلار ریزش کند. با این حال باید دید که قیمت در برخورد و تست مجدد ۲۵۱۴۰ دلار چه رفتاری را از خود نشان می‌دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx