فدرال رزرو : فرایند کاهش تورم آغاز شده است

فدرال رزرو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 358 نفر

جی پاول در گفتگو با بنیانگذار گروه کارلایل، دیوید روبنشتاین، گفت در حالی که “فرایند کاهش تورم” آغاز شده است، زمان زیادی طول می کشد تا فدرال رزرو ایالات متحده آماده اعلام پیروزی در مبارزه با افزایش سطح قیمت ها شود.
روبنشتاین در مصاحبه زمان خود را تلف نکرد و با این سوال که آیا گزارش روز جمعه گذشته (۵۱۷۰۰۰ فرصت شغلی اضافه شده) ممکن است تصمیم فدرال رزرو برای افزایش تنها ۲۵ واحد پایه نرخ بهره فدرال را تغییر دهد یا خیر؟ پاول گفت که این خبر احتمالاً تغییری ایجاد نمی کرد.

کنفرانس مطبوعاتی هفته گذشته پاول پس از نشست به دلیل افزایش چشمگیر بازارهای سنتی و بیت کوین (BTC) قابل توجه بود، زیرا او گفت که «فرایند کاهش تورم آغاز شده است». او بعد از ظهر سه‌شنبه به این عبارت پایبند بود، اما تأکید کرد که این روند تازه شروع شده است و افزایش نرخ‌های بیشتری ضروری است.

در مجموع، خواندن نظرات پاول به‌عنوان کذب کار دشواری است، اما با توجه به اینکه این اولین فرصت رئیس فدرال رزرو برای بیان اظهارات عمومی پس از گزارش مشاغل روز جمعه بود، بازارها ممکن است انتظار یک شیب جنگ‌طلبانه‌تر را داشته باشند. با این وجود، بیت کوین از زمان شروع مصاحبه حدود ۳۰۰ دلار بالاتر است و اکنون با قیمت ۲۳۳۰۰ دلار معامله می شود. بازارهای سنتی نیز واکنش نشان می دهند، نزدک ۱.۵ درصد و S&P 500 حدود ۱.۱ درصد رشد کرد. بازدهی خزانه داری ۱۰ ساله با چهار واحد پایه پایین تر به ۳.۶۱ درصد رسیده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx