استیبل کوین جد و رشد بی‌نظیر در آدرس های منحصر به فرد

استیبل کوین جد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 350 نفر

جد (Djed)، یک استیبل کوین بیش از حد وثیقه شده که توسط شبکه کوتی (COTI) و سازنده کاردانو (IOG) ساخته شده است، بیشترین افزایش را در حساب های منحصر به فرد در بین برنامه‌های غیرمتمرکز کاردانو در هفت روز گذشته نشان داد. بر اساس آماری که بصورت روزانه توسط کاردانو به اشتراک گذاشته می‌شود، استیبل کوین جد با بیش از ۱۴۵۸۷ درصد، بیشترین رشد را داشته است.

استیبل کوین جد

در ۳۱ ژانویه، استیبل کوین جد پس از یک سال آماده سازی و توسعه، پس از یک ممیزی امنیتی موفق، در شبکه اصلی راه اندازی شد. اکنون، هفت روز پس از راه اندازی، Djed به نقاط عطف قابل توجهی دست یافته است.

بر اساس یک به روز رسانی به اشتراک گذاشته شده توسط شبکه کوتی ۴۸ ساعت پس از راه اندازی شبکه اصلی جد، در مجموع ۲۸ میلیون ADA بر روی این پلت فرم ارائه شد. سپس، ساعاتی پس از راه اندازی، همانطور که توسط وبسایت U.Today گزارش شده است، نسبت ذخیره ۸۰۰٪ به دست آمد، به این معنی که در آن زمان، هیچ رمزارز شن (SHEN) اضافی نمی‌توانست تا زمانی که این نسبت کاهش یابد، ساخته شود.

با این حال، کاربران همچنان می توانند DJED را ضرب کرده و یا آن را بسوزانند. همچنین در آن زمان، ۱.۸۵ میلیون DJED ضرب شد و ۴۰۰۰۰ مورد سوخت. در ۳ فوریه، خزانه داری کوتی اولین دسته از هزینه های عملیاتی Djed را دریافت کرد. تبدیل ADA به COTI در بازار آزاد انجام شد و COTI به عنوان پاداشی به شرکت کنندگان آن به خزانه منتقل شد. همچنین یک خبر مثبت برای اکوسیستم کاردانو رسید، شبکه آزمایشی عمومی زنجیره جانبی EVM ساخته شده توسط IOG راه اندازی شده است و دوره جدیدی از قابلیت همکاری را برای شبکه کاردانو رقم می زند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx