مقامات کره جنوبی برای یافتن دو کوان به صربستان سفر کردند

دو کوان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 404 نفر

شکار دو کوان، بنیانگذار جنجالی اکوسیستم ترا که اکنون فروپاشیده است، با تایید مقامات کره جنوبی که حداقل دو نفر را برای ردیابی او به صربستان فرستاده اند، تشدید شده است. مقامات کره جنوبی قبلاً از دولت صربستان برای بازگرداندن دو کوان درخواست همکاری کرده بودند.

بر اساس گزارش ۷ فوریه بلومبرگ، دفتر دادستانی در سئول گفت که گزارش‌ها درباره اینکه اعضای تیمش برای یافتن کوان به ایالت بالکان رفته‌اند، «دروغ نیستند». به نظر می رسد حداقل دو مقام دولتی برای جستوجوی دو کوان رفتند، یکی از دفتر دادستانی و دیگری از اعضای ارشد وزارت دادگستری کره جنوبی.

نشریه چوسان مدیا (Chosun Media) کره جنوبی، در ۱۱ دسامبر تأیید کرد که یک مقام اطلاعاتی دولتی به آنها اطلاع داده است که کوا‌ن در صربستان مستقر شده است. در حال حاضر هیچ معاهده ای برای استرداد بین کره جنوبی و صربستان وجود ندارد. طبق یک مقاله نظری اخیر از مینسو کیم، نویسنده نشریه کره جنوبی چوسان مدیا، احتمالاً این عدم وجود معاهده استرداد، صربستان را به مکانی عالی برای مخفی شدن کوان تبدیل کرده است. با این حال، کره جنوبی پاسپورت کوان را از او گرفته است که ممکن است سفرهای آینده را برای وی دشوارتر کند.

کوان از ۱۴ سپتامبر که دادستان های کره جنوبی حکم بازداشت او را صادر کردند، متهم به فرار است، اتهامی که او در ماه اکتبر آن را رد کرد. این کارآفرین ۳۱ ساله سقوط کرده همچنین به نقض قوانین بازار سرمایه متهم شده است.

در حالی که کوان به عنوان یک کاربر فعال در توییتر شناخته می شود، او تقریباً دو ماه هیچ توئیت یا بازتوئیتی منتشر نکرده است؛ که باعث شد برخی حدس بزنند که علت این سکوت بحث برانگیز چه بوده است. اما کوان اخیراً به یک توییت تحریک‌آمیز که او را هدف قرار داده بود، پاسخ داد و اظهار داشت که او هیچ پولی را ندزدیده و هیچ‌وقت «برداشت مخفی» نداشته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx