آیا بیت کوین به کف خود رسیده است؟

آیا بیت کوین به کف خود رسیده است؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 480 نفر

آیا بیت کوین به کف خود رسیده است؟

در حالی که شاخص های تکنیکال بسیاری بیانگر رسیدن بیت کوین به کف قیمتی خود هستند، اما برخی از تحلیلگران اعتقاد دارند که این دارایی همچنان در معرض خطر اصلاح عمیق تر قرار دارد. اوایل امروز بیت کوین موفق شد با ورود به بازه ۲۰,۰۰۰ هزار دلار، قیمت خود را تا ۲۰,۴۰۵ دلار افزایش بدهد که بیانگر یک رشد بیش از ۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

این رشد در حالی رخ داده که بیت کوین هفته گذشته بدترین عملکرد سه ماهه خود را در بیش از یک دهه گذشته ثبت کرد و بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داد. آرتور هیز، مدیر عامل سابق بیت مکس باور دارد که این افزایش اخیر قیمت ممکن است کف قیمتی این دوره نزولی را ثبت کرده باشد.

محیط چالشی و دشوار

اما در سوی مقابل، راس می ‌فیلد، تحلیلگر استراتژی سرمایه ‌گذاری در شرکت خدمات مالی Baird، اخیرا به بلومبرگ گفت که قیمت بیت ‌کوین به طور بالقوه می ‌تواند بسیار کاهش یابد. او به این موضوع اشاره کرد که بزرگترین ارز دیجیتال بازار در حال حاضر در یک “محیط چالشی و دشوار” قرار گرفته است.

یاسین المانجرا، تحلیلگر شرکت مدیریت سرمایه ‌گذاری آرک اینوست نیز باور دارد که ممکن است فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره ادامه دهد. به اعتقاد وی در چنین شرایطی قیمت بیت کوین بیش از پیش کاهش خواهد یافت. تحلیلگران گلسنود معتقد هستند که این موضوع به این بستگی دارد که آیا سرمایه ‌گذاران قدرتمند قادر به حفظ قیمت خواهند بود یا نه.

برت مانستر، سرمایه‌ گذار و یکی از علاقه ‌مندان قدیمی به ارزهای دیجیتال، به این واقعیت اشاره کرده که پذیرش بیت‌ کوین با وجود سقوط قیمت، همچنان قوی است. از نظر او، این مهم چرخه فعلی را در مقایسه با سال ۲۰۱۸ متفاوت کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx