تحلیل قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 374 نفر

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

به نظر می رسد که مرحله نزولی قیمت بیت کوین به پایان نرسیده است زیرا دومین بازگشت از سطح حمایت ۱۸ هزار دلاری به یک تله گاوی دیگری تبدیل شد. قیمت در حال حاضر در تلاش برای شکستن سطح حمایت کلیدی خود است.

نمودار روزانه

بیت کوین در اوایل ماه سپتامبر پس از ناکامی در عبور از مرز ۲۴ هزار دلار روی ۱۸ هزار دلار به خوبی حمایت شد. با این حال، میانگین متحرک ۵۰ روزه و ۱۰۰ روزه، که تقریباً ۲۲ هزار دلار دیده می شود، قیمت را به سمت پایین سوق داد. بیت کوین همچنین نتوانسته است از خط روند نزولی بزرگ عبور کند. بیت کوین از زمان شروع بازار نزولی تا الان در زیر این خط باقی مانده است. اگرچه سطح ۱۸ هزار دلار دست نخورده باقی می ماند، اما ساختار بازار تا زمانی که قیمت با موفقیت از خط روند نزولی ذکر شده عبور کند و به مقاومت ۲۴ هزار دلار برسد، نزولی باقی می ماند.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

علاوه بر این، شکست سطح ۱۸ هزار دلار می تواند آغازگر یک حمام خون باشد زیرا ممکن است بازار به ۱۵ هزار دلار و حتی در کوتاه مدت به اعداد پایین تر سقوط کند.

نمودار ۴ ساعته

در نمودار ۴ ساعته، واضح است که پس از عبور قیمت از سطح ۲۰ هزار دلار به دنبال بازگشت قوی از حمایت ۱۸ هزار دلاری، قیمت نتوانست ۲۲.۵ هزار دلار را رد کند و به سرعت به منطقه ۱۹ هزار دلاری بازگشت که در حال حاضر به عنوان حمایت کلیدی برای بیت کوین عمل کرده است.

ابزار فیبوناچی اصلاحی همچنین قیمت را در ناحیه مهمی بین ۰.۶۱۸ و ۰.۵ قرار می دهد که منطقه طلایی فیبوناچی نامیده می شود. از این رو، اگر این سطح حفظ شود، افزایش دیگری به سمت سطح ۲۲۵۰۰ دلار و در نهایت سطح ۲۴ هزار دلار قابل تصور است.

نمودار 4 ساعتع قیمت بیت کوین

نمودار ۴ ساعتع قیمت بیت کوین

با این حال، با توجه به شاخص RSI، سناریوی محتمل‌تر همچنان کاهش قیمت و ادامه روند نزولی در کوتاه مدت است، زیرا حرکت به نفع خرس‌ها است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx