قیمت بیت کوین | تحلیل بیت کوین

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 395 نفر

تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین (BTC) هفته گذشته توسط یک خط مقاومت بلندمدت رد شد و یک کندل نزولی ایجاد کرد. قیمت در معرض خطر شکست از ناحیه حمایت افقی بلند مدت است.

کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در ۲۰ و ۲۱ سپتامبر به منظور بحث در مورد چگونگی مقابله با موضوع تورم تشکیل جلسه خواهد داد. تا کنون، FOMC نرخ های صندوق فدرال را در مارس ۲۰۲۲، ۲۵ واحد در ثانیه، در ماه مه ۵۰ واحد در ثانیه و در نهایت در ژوئن ۷۵ واحد در ثانیه افزایش داده است. در حال حاضر، ۸۲ درصد احتمال افزایش نرخ ۷۵ واحد بر ثانیه و ۱۸ درصد احتمال افزایش ۱۰۰ واحد در ثانیه وجود دارد.

بنجامین جی. کوهن، اقتصاددان سیاسی معروف، اظهار داشت: «اگر به دوره های قبلی تورم بالا و چرخه های افزایش نرخ FED نگاه کنید، در واقع شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد که شاخص نرخ، تا زمانی که FED به پایان دور بعدی کاهش نرخ خود نزدیک نشود، پایین نخواهد آمد. با این حال، مواردی در تاریخ وجود دارد که SPX نزدیک به پایان افزایش نرخ ها به پایین ترین حد خود رسید.»

این را می توان در هر دو سال ۲۰۰۹ (سیاه) و ۲۰۲۰ (سفید) به وضوح مشاهده کرد. نرخ‌های بهره (قرمز) نزدیک به یک سال قبل از اینکه S&P500 در نهایت به پایین‌ترین حد خود رسید، در حال کاهش بود. بنابراین، از آنجایی که فدرال رزرو همچنان نرخ های بهره خود را افزایش می دهد، این نشان می دهد که کف فعلی S&P 500 هنوز پایین نیست. با در نظر گرفتن این موضوع، نگاه کردن به حرکت قیمت بیت کوین برای تخمین اینکه در این چرخه فعلی به کجا می رسد، جالب است.

قیمت بیت کوینحرکت BTC

بیت کوین از زمان رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری در نوامبر ۲۰۲۱ در حال سقوط بوده است. حرکت نزولی تاکنون به پایین ترین سطح محلی ۱۷۶۲۲ دلار در ژوئن ۲۰۲۲ رسیده است. در حالی که بیت کوین اندکی پس از آن حرکت صعودی خود را آغاز کرد، هفته گذشته توسط خط مقاومت نزولی (نماد قرمز) رد شد و به سرعت یک کندل نزولی را در نمودار هفتگی ایجاد کرد. این یک الگوی کندل نزولی است که در آن کل افزایش هفته قبل در هفته بعد نفی می شود.

در سمت صعودی، به نظر می رسد RSI هفتگی یک واگرایی صعودی (خط سبز) ایجاد کرده است. با این حال، این واگرایی هنوز تأیید نشده است و می‌تواند با کاهش مداوم قیمت، باطل شود. علاوه بر این، بیت کوین در خطر شکسته شدن زیر ناحیه حمایتی افقی ۱۹۰۰۰ دلاری است. از آنجایی که این منطقه با پایین ترین سطح سالانه منطبق است، شکست در زیر آن می تواند باعث افت سریع به پایین ترین سطح جدید شود.

بسته شدن هفتگی زیر این ناحیه، چشم‌انداز نزولی را تایید می‌کند در حالی که شکست بالای خط مقاومت آن را باطل می‌کند.

قیمت بیت کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx