انباشت نهنگ ها در صرافی بایننس

انباشت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 521 نفر

طبق داده های آنچین نهنگ های بیت کوین در حال انباشت هستند

بازار رمزارز ها ممکن است در اعماق یک بازار نزولی قرار داشته باشند، اما این شرایط محیطی عالی برای انباشت بیت کوین را برای کسانی که اعتقاد به بهبودی دارند فراهم می کند.

به گفته کی یانگ جو، مدیر عامل کریپتو کوانت، که یافته‌های خود را در ۲۰ اکتبر منتشر کرد، و گفت. معیارها نشان می‌دهند که بایننس بیشترین حجم معاملات اسپات را برای دارایی ارزهای دیجیتال برتر جهان دارد.

وی خاطرنشان کرد: از زمانی که قیمت بیت کوین به سطح ۲۰ هزار دلار رسید، سلطه حجم معاملات اسپات بایننس به شدت افزایش یافت و اکنون به ۸۴ درصد رسیده است.

افزایش حجم بیت کوین اسپات

کوین بیس، غول مبادلات ارز دیجیتال ایالات متحده،با ۹ درصد تسلط  بر حجم معملات نسبت به بایننس فاصله داشت. کی یانگ جو اضافه کرد که مطمئن نیست که نهنگ‌ها مؤسساتی هستند که از صرافی ها استفاده می‌کنند یا فقط کار بنیانگذاران است.

مهمتر از آن، افشای این بود که حجم معاملات اسپات بیت کوین برای همه صرافی ها در طول شش ماه گذشته بیست برابر افزایش یافته است .

“حجم در ماه گذشته به بالاترین حد یک سال افزایش یافت، اما تغییر چندانی در قیمت بسته روزانه مشاهده نشد، که نشان می‌دهد کسی یا افرادی در حال خرید تمام نقدینگی سمت فروش هستند.”

بایننس معاملات با کارمزد صفر را ارائه می دهد و فقط اسپرد تراکنش ها را می گیرد، در حالی که کوین بیس برخی از بالاترین کارمزدها را در صنعت دارد. این می تواند نشان دهد که حجم ها به جای نهادی، خرده فروشی هستند.در ۲۰ اکتبر، گلسنود گزارش داد که تعداد آدرس‌های بیت‌کوین که دارایی را به صرافی‌ها ارسال می‌کنند، به پایین‌ترین حد در دو سال گذشته یعنی ۴۳۲۳ رسیده است.

بیت کوین معمولاً برای آماده سازی برای فروش به صرافی ها ارسال می شود، بنابراین این پایین بودن ها همچنین نشان می دهد که مرحله انباشت در حال انجام است.

به گفته مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بخش هوش بلومبرگ، بیت کوین می تواند به عنوان یک فناوری نوپا وارد مرحله بلوغ غیرقابل توقف خود شود. بازارهای روزانه بیت کوین همچنان به شدت نزولی هستند و دارایی ۱.۴ درصد در روز در یک عقب نشینی دیگر به منطقه ۱۹ هزار دلاری از دست داده است.

قیمت بیت کوین در معاملات صبح روز پنجشنبه آسیا به پایین ترین سطح هفتگی ۱۸۹۷۶ دلار سقوط کرد اما توانست تا حدی بهبود یابد.

حدود چهار ماه است که با موانع قوی مقاومت و حمایت معامله می شود. با این حال، تحلیلگران به سمت یک رویداد تسلیم نهایی متمایل هستند، زیرا نمودار به طرز عجیبی شبیه به بازار نزولی سال ۲۰۱۸ است که در ماه نوامبر شاهد خروج نهایی آن بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx