تحلیل قیمت چین لینک

تحلیل قیمت چین لینک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 449 نفر

تحلیل قیمت چین لینک

یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال فاش کرده است که آنها معتقدند که قیمت پلتفرم اوراکل قراردادهای هوشمند چین لینک در آینده نزدیک به شدت صعودی خواهد شد، علیرغم اینکه شاهد رینج زدن قیمت در چند ماه گذشته بوده ایم.

به گفته تحلیلگری با نام مستعار آلتکوین شرپا، چین لینک در حال حاضر مانند یک “استیبل کوین” رفتار می کند، اگرچه تحلیلگر خاطرنشان کرد که آنها پیش بینی می کنند که این ارز دیجیتال پس از خارج شدن از محدوده فعلی خود به شدت صعودی خواهد شد. از نظر شرپا، این یک سرمایه گذاری میان مدت مناسب است.

نکته قابل توجه، بنجامین کوون، یکی دیگر از تحلیلگران محبوب ارزهای دیجیتال، فاش کرده است که در حالی که او معتقد است که ارز دیجیتال پرچمدار، بیت کوین، قرار است در آینده نزدیک افزایش یابد، او معتقد است که چین لینک می تواند حتی بهتر عمل کند.

در مصاحبه‌ای با آلت‌کوین دیلی، کوئن وضعیت صعودی خود را برای پلتفرم غیرمتمرکز اوراکل مطرح کرد و خاطرنشان کرد که اگرچه دامیننس بیت کوین افزایش خواهد یافت، برخی توکن‌ها ممکن است همچنان از آن بهتر عمل کنند. .

چین لینک اخیرا با سوئیفت، انجمن ارتباطات مالی بین بانکی در سراسر جهان، همکاری کرده است تا بتواند شکاف بین بانک های سنتی و بلاکچین را پر کند. این شراکت شاهد کار بر روی یک “اثبات اولیه مفهوم” با استفاده از پروتکل قابلیت همکاری متقابل چین لینک است که یک استاندارد ارتباطی بین بلاکچین را ارائه می دهد.

این مشارکت به این معنی است که ۱۱۰۰۰ مؤسسه مالی متصل به سوئیفت قادر خواهند بود در تراکنش‌های توکن در سراسر زنجیره شرکت کنند. سرگئی نظروف، یکی از بنیانگذاران چین لینک گفته است که این اقدام پذیرش فناوری دفتر کل توزیع شده را در بازارهای سرمایه و امور مالی سنتی تسریع خواهد کرد.

سیستم پیام‌رسانی بین بانکی سوئیفت پرکاربردترین پلتفرم برای تراکنش‌های سنتی بین‌مرزی فیات است. در ماه آگوست، به طور متوسط ​​۴۴.۸ میلیون پیام در روز ثبت کرد. با این حال، تراکنش‌های انجام‌شده با استفاده از شبکه سوئیفت ممکن است چند روز طول بکشد.

چین لینک گفته است که همکاری با سوئیفت به موسسات مالی اجازه می دهد تا بدون جایگزینی، توسعه و ادغام اتصالات جدید در سیستم های قدیمی، از قابلیت بلاکچین استفاده کنند.

همانطور که گزارش شده است، آلتکوین شرپا سایر ارزهای دیجیتال را نیز بررسی کرد و گفت که آنها مطمئن هستند اتریوم ، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، می تواند در حرکت بزرگ بعدی خود به ۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰۰ دلار افزایش یابد.

تحلیلگر نسبت به رقیب اتریوم  یعنی آوالانچ چندان خوش‌بین نبود و پیش‌بینی کرد که این ارز دیجیتال کاهش قابل توجهی را از حدود ۱۵ دلاری که در حال حاضر در آن معامله می‌شود به حدود ۱۰ دلار می‌دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx