فروش بیت کوین ادامه دارد

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 585 نفر

توزیع نهنگ‌ها و ماینرهای بیت کوین به اوج خود می‌رسد

با تداوم بازار نزولی، بیت کوین در حال حاضر ۷۰ درصد از بالاترین رکورد خود، که در نوامبر ۲۰۲۱ مشاهده شد، کاهش یافته است.

بر اساس وبسایت تجزیه و تحلیل رسمی کریپتو کوانت از معیارهای درون زنجیره بیت کوین، فعالیت نهنگ ها در بهترین حالت نامطلوب باقی می ماند. بر اساس تجزیه و تحلیل، حرکات نهنگ های بیت کوین قبل از شکستن به زیر حمایت ۲۰ هزار دلاری فعال تر شد. ماه آگوست شاهد برخی از بیداری مجدد کوین های قدیمی بود. این روند تا سپتامبر ادامه یافت.

در ۱۱ آگوست، کریپتو کوانت تحقیقاتی را در مورد تراکنش‌های مربوط به ۱k تا ۱۰k بیت کوینی، که بیش از هفت سال غیرفعال بود، آغاز کرد. این تحقیق نشان داد که این دارایی‌ها می‌توانند متعلق به پذیرندگان اولیه بیت‌کوین باشند یا ممکن است قبل از هک شدن از صرافی Cryptsy منتقل شده باشند.

هر چه که بود، کوین ها برای فروش احتمالی به مبادلات راه یافتند. با این حال، برخی از آنها به آدرس‌های ناشناخته فرستاده شدند، که به خوبی می‌توانست متعلق به میکسرها باشد. این حرکت نهنگ نشان‌دهنده شکنندگی قیمت بیت کوین است که وقتی به صرافی‌ها می‌رسد، باعث افزایش ذخیره بیت‌کوین شده و احتمال فروش بالا میرود.

علاوه بر این، در ۷ سپتامبر، کریپتو کوانت متوجه دسته دیگری از حرکات نهنگ ها شد. بیش از ۱۵ هزار بیت کوین در عرض ده روز جابه جا شد و برخی به صرافی کراکن فرستاده شدند. این کوین ها برای بیش از هشت سال بی حرکت بودند. در میان بازار خرسی فعلی، این حرکات نهنگ فشار فروش بیشتری را وارد کرد و باعث تشدید جو نزولی شد.

ماینرها نیز عادت به فروش دارند

علاوه بر این، ماینرها نیز در فروش مشارکت داشته اند که به این فشار کمک می کند.و درنهایت میتواند به کاهش قیمت بیت کوین کمک کند . استخر استخراج مستقر در پکن، پولین شاهد برداشت گسترده بیش از ۵ هزار بیت کوین در این هفته بود. چهار روز پیش، Poolin مجبور شد برداشت‌ها را متوقف کند، زیرا نگرانی‌های مربوط به “نقدینگی” وجود داشت. بر اساس این اعلامیه، افزایش تقاضا برای خروج وجود داشته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx