تحلیل بیت کوین| بررسی قیمت بیت کوین

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 493 نفر

در حالی که بیت کوین (BTC) در بحبوحه دوره نزولی در بازار ارزهای دیجیتال و مشکلات کلان اقتصادی بیشتر تلاش می کند تا خود را بالاتر از سطح ۲۰۰۰۰ دلار نگه دارد، کارشناسان ارزهای دیجیتال در حال تجزیه و تحلیل اقدام اخیر قیمت آن برای تعیین حرکات آتی هستند.

پلتفرم مشاوره ارز دیجیتال Eight Global در توییتی در تاریخ ۳ اکتبر اعلام کرد، طبق یکی از این تحلیل‌ها، بیت‌کوین می‌تواند انتظار «تحرک صعودی» را داشته باشد، وقتی که محدوده مقاومت ۲۰,۱۰۰ تا ۲۰,۳۴۰ دلار را بشکند.

بیت کوین

این پلتفرم مشاوره همچنین خاطرنشان کرد:

با نگاهی به عملکرد کلی قیمت بیت کوین، می بینیم که در حال حاضر مدت زیادی است که در حال تجمیع هستیم.

با توجه به نمودار ارسال شده توسط Eight Global، حمایت را می توان “در منطقه سبز” در حدود ۱۸۵۶۵ تا ۱۸۸۰۰ دلار یافت.

روند دیگر بیت کوین

در همین حال، عرضه بیت‌کوین در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد در چهار سال گذشته رسیده است، که نشان می‌دهد تعداد بیشتری از فعالان بازار مایل به خرید ارز دیجیتال به جای فروش آن هستند. در عین حال، تحلیلگران به رفتار بیت کوین در بازارهای نزولی گذشته در ماه اکتبر نگاه می کنند و خاطرنشان می کنند که دارایی دیجیتال پرچمدار در این دوره ها عملکرد ضعیفی داشته است. نکته مثبت تر، قدرت ماینینگ بیت کوین اخیراً به بالاترین حد تاریخ یعنی ۲۴۰.۲۰۸ میلیون TH/s رسیده است، زیرا ماینرهای اولین ارز دیجیتال تحت تأثیر نگرانی های نامطلوب اقتصادی قرار ندارند.

علاوه بر این، حجم معاملات بیت کوین به بالاترین حد در سه ماه اخیر رسیده است – بالاترین رقم از اواسط ژوئن – و در ۱ اکتبر به ۴۲.۶۸ میلیارد دلار رسیده است، زیرا سرمایه گذاران در اعداد و ارقام بی سابقه ای فیات را کنار می گذارند و به سمت بیت کوین و ارز دیجیتال رتبه دوم یعنی اتریوم می روند.

تجزیه و تحلیل قیمت

همانطور که اوضاع پیش می رود، بیت‌کوین در حال حاضر با قیمت ۲۰,۰۴۸ دلار معامله می شود که ۴.۵۳ درصد در روز افزایش یافته است – همزمان با رشد ۳.۶۱ درصدی ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال. با این حال، قیمت بیت کوین همچنان ۰.۷۵ درصد نسبت به هفت روز گذشته کاهش یافته است.

بیت کوین

در این میان، ارزش بازار بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس این شاخص در زمان انتشار، بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، ۳۸۴.۲۹ میلیارد دلار بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx