تحلیل و بررسی بیت کوین

بیت کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 626 نفر

قیمت بیت کوین پس از ادامه احترام به خط روند گِرد، یک حرکت دیگر در اندازه مناسب تا بالای ۲۰۰۰۰ دلار داشت.

الگوی کف بازار خرس بازگشته است

الگوی کف گرد می تواند نشان از پایان بازار خرسی باشد. این همان الگوی است که منجر به پایان بازار نزولی در سال ۲۰۱۸ شد و به شکل یک اصلاح V شکل و به دنبال آن یک کف گرد تر مشخص می شود.

بیت کوین

بازار کریپتو برای سوار شدن بر باندها آماده می شود

آخرین حرکت صعودی بیت کوین به ویژه به دلیل بسته شدن روزانه در خارج از باند بالا بولینگر قابل توجه است. همانطور که در آخرین باری که این اتفاق افتاد می‌بینید، می‌تواند منجر به برگشت شدید به اواسط بولینگر باند شود. ماندن بالاتر از این سطح می تواند منجر به حرکت بزرگتر به سمت صعود شود.

همانطور که سازنده این ابزار می گوید، گسترش نوسانات بازار مهم و قابل توجه است. وقتی باندهای بولینگر فشرده می‌شوند، نشانه‌ای از نوسانات کم است – مرحله‌ای کوتاه‌مدت که همیشه با یک انفجار و حرکت بزرگ به پایان می‌رسد. بسته شدن کندل روزانه بالاتر از حدود ۲۰۳۵۰ دلار باید این کار را انجام دهد و بیت کوین را بالاتر از باند بالا نگه دارد. اگر نه، هدف منطقی بعدی احتمالاً باند میانی ۱۹۴۰۰ دلار است.

بیت کوین

دو هدف ممکن برای باندهای بولینگر ماهانه بیت کوین

باندهای ماهانه بولینگر برای اولین بار در تاریخ بیت کوین در این بازار نزولی مورد استفاده قرار گرفتند. این نشان می دهد که قیمت بیت کوین نسبت به قیمت ماهانه از نظر تاریخی بسیار پایین است و می تواند به معنای فرصت خرید باشد. باند پایین در حال حرکت به سمت پایین است، به این معنی که اگر بیت‌کوین نیز به نزول ادامه دهد، هدف بعدی می تواند تا ۱۲۰۰۰ دلار پیش از یافتن حمایت پویاتر باشد. اگر بیت کوین به سمت باند بالایی برگردد، در عوض ۶۰۰۰۰ دلار هدف بیت کوین است.

با این حال، اگر بیت کوین بتواند حرکت صعودی خود را حفظ کند، یک روند صعودی جدید می تواند تایید کند. TD Sequential فقط برای یافتن نقاط عطف بالقوه زمانی که سری به ۹ یا ۱۳ می رسد مفید نیست، یک ۱ جدید اغلب می تواند نشانه شروع یک روند صعودی جدید باشد و یک سیگنال مهم دیگر است. (تصویر پایین)

بیت کوین

بیت کوین و نزدک کندل بالقوه صعودی Q3 را تشکیل می دهند

هنگامی که کندل ماهانه سپتامبر بسته شد، سه ماهه سوم سال نیز بسته شد. Q3 یک کندل دوجی در نمودار قیمت بیت کوین باقی گذاشت. دوجی نقطه بلاتکلیفی را نشان می دهد و به همین دلیل، آنها اغلب قبل از برگشت یا قبل از ادامه قویتر روند پیدا می شوند. یک دوجی ستاره صبحگاهی با بازه زمانی بالا می‌تواند نیاز گاوها را به ارمغان بیاورد و از افزایش ماهانه ۶۰۰۰۰ دلار در سه ماه آینده حمایت کند. باید دید که آیا بیت کوین می تواند بالاتر از این سطح باقی بماند یا خیر.

شایان ذکر است که صندوق‌های تامینی بزرگ‌تر و سرمایه‌گذاران نهادی بر اساس سه ماهه موضع می‌گیرند، که می‌تواند توضیح دهد که چرا بازارها با شروع ماه اکتبر به شدت معکوس شدند. در سمت راست، نزدک همچنین یک چکش معکوس صعودی در فصلنامه خود ایجاد کرد، که می‌تواند نشانه‌ای از سودآوری Q4 برای دارایی‌های ریسکی مانند ارزهای دیجیتال و سهام فناوری باشد.

بیت کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx