بیت کوین تا زمانی که به یک میلیارد کیف پول نرسد، تورم را پوشش نمیدهد: اسکاراموچی

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 332 نفر

آنتونی اسکاراموچی، مدیرعامل Skybridge Capital معتقد است که در حالی که بیت کوین همچنان یک دارایی جذاب است، به «پهنای باند کیف پول» که برای در نظر گرفتن پوشش تورمی لازم است، نرسیده است.

در حال صحبت در CNBC’s Squawk Box در روز دوشنبه. مدیر عامل مدیریت سرمایه‌گذاری جهانی گفت که بیت‌کوین هنوز بیش از حد یک “دارایی فنی زودهنگام” است که باید در حدود یک میلیارد کیف پول نگهداری شود تا بتواند به عنوان محافظ در برابر تورم عمل کند.

تا زمانی که وارد منطقه میلیاردی نشوید، فکر نمی‌کنم بیت‌کوین را به‌عنوان یک [حفاظ‌کننده] تورم ببینید، زیرا هنوز یک دارایی فنی اولیه است.
در حالی که تعداد دقیق کیف پول های بیت کوین در جهان ناشناخته است، تخمین ها این تعداد را تقریباً ۲۰۰ میلیون می دانند.

در سال‌های اولیه آن، برخی از بیت کوین به عنوان یک محافظ بالقوه در برابر تورم، با توجه به عرضه ثابت آن از ۲۱ میلیون کوین، یاد می‌کردند. طبق گزارش جدید صندوق بین‌المللی پول، این روایت در طول زمان تغییر کرده است، اما با توجه به اینکه بیت‌کوین به طور فزاینده‌ای با بازار سهام مرتبط است.

اسکاراموچی در مورد بیت کوین می‌گوید

«بیت‌کوین هنوز دارایی آنقدر بالغ نیست که بتوان آن را به عنوان یک محافظ تورم بالقوه در نظر گرفت». “شما فقط پهنای باند کیف پول را با بیت کوین ندارید. این هنوز یک دارایی فنی اولیه است.”

اسکاراموچی با اشاره به اقدامات اخیر از سوی بلک راک برای راه‌اندازی صندوق جدید بیت‌کوین با کوین‌بیس ، همچنان نسبت به بیت‌کوین و بازار کلی ارزهای دیجیتال خوش‌بین است و نشانه‌ای از وجود تقاضای نهادینه شده قوی برای ارز دیجیتال پیشرو میبیند.

اسکاراموچی معتقد است که بازارها در حال حاضر با تعداد زیادی موقعیت فروش پر شده است، که می تواند منجر به این شود که افراد «در زمانی که انتظارش را ندارند چهره خود را از بین ببرند».

در مصاحبه اخیر با کوین تلگراف، استیون لوبکا، مدیر عامل مشتریان خصوصی ، استدلال کرد که بیت کوین همچنان باید به عنوان یک محافظ تورم در نظر گرفته شود.

در حالی که لوبکا موافق بود که بیت کوین نتوانسته است به عنوان یک محافظ تورمی در طول رویدادهای تورم جهانی در سال جاری عمل کند، او معتقد است که این تورم عمدتاً ناشی از شوک های عرضه بوده است تا انبساط پولی – جایی که بیت کوین می تواند به طور مؤثرتری در برابر تورم محافظت کند.

 

تا زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در حال حاضر ۲۱,۴۰۶ دلار است که ۶۹.۰۱ درصد نسبت به بالاترین قیمت خود یعنی ۶۹,۰۴۵ دلار در ۱۱ نوامبر سال گذشته کاهش یافته است.

ملتم دمیرورز، مدیر ارشد استراتژی کوین شیرز نیز در سخنانی در Squawk Box در روز دوشنبه گفت که انتظار دارد با ادامه همبستگی قیمتی بین سهام فناوری و ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین در طول سه ماهه سوم ثابت بماند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx