کاهش بی‌سابقه ذخایر ماینینگ بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

کاهش ذخایر ماینینگ بیت کوین ذخایر ماینینگ بیت کوین در ماه های اخیر به دلیل شرایط نامطلوب بازار که صنعت ارزهای دیجیتال را درگیر کرده، تهدید شده است. ذخایر ماینینگ که توسط ماینرهای بیت کوین (BTC) نگهداری می شود به پایین ترین حد خود رسیده است که در ده سال گذشته بی‌سابقه بوده است. به […]

ماینینگ بیت کوین

کاهش ذخایر ماینینگ بیت کوین

ذخایر ماینینگ بیت کوین در ماه های اخیر به دلیل شرایط نامطلوب بازار که صنعت ارزهای دیجیتال را درگیر کرده، تهدید شده است. ذخایر ماینینگ که توسط ماینرهای بیت کوین (BTC) نگهداری می شود به پایین ترین حد خود رسیده است که در ده سال گذشته بی‌سابقه بوده است. به گفته شرکت تحلیلی بلاک چین اینتو د بلاک (IntoTheBlock)، ذخایر بیت کوین به 1.91 میلیون کاهش یافته است که با ارقام سال 2010 رقابت می کند. ذخایر استخراج بیت کوین از فوریه 2020 بالاتر از مرز 2 میلیون بوده است، در اوایل سال جاری به زیر آستانه کاهش یافته است و از آن زمان تاکنون بهبود قابل توجهی نداشته است. با بدتر شدن بازار نزولی در اواسط ژوئن، ماینرهای بیت کوین بیشتر از چیزی که استخراج کرده اند فروش داشته اند.

سال گذشته، ماینرهای بیت کوین به دنبال سرکوب فعالیت‌های استخراج توسط دولت چین دچار سرنوشت مشابهی شدند، اما با مهاجرت ماینرها و بازگشت بازار این مشکل رفع شد. داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط اینتو د بلاک نشان می‌دهد که بازار ارزهای دیجیتال در سال جاری ضربه بزرگی خورده است زیرا بیشتر کوین‌ها حجم زیادی از دست داده‌اند. استخراج‌کنندگان بیت‌کوین مجبور شده‌اند بیت‌کوین‌های ذخیره‌شده خود را بفروشند تا سودی را که به مرور زمان کاهش یافته است، افزایش دهند. اینتو د بلاک این داده ها را روز چهارشنبه منتشر کرد و توضیح داد که از یک الگوریتم یادگیری ماشینی برای جدا کردن آدرس های کیف پول ماینر استفاده می کند. بیشتر دارایی های بیت کوین آنها را ردیابی می کند و مجموع دارایی ها در همه کیف پول ها ذخایر را تشکیل می دهند. همچنین ذخایر استخرهای ماین را نیز دنبال می کند زیرا آنها ذخایری دارند که به طور فعال در معدن استفاده نمی شود.

ضررها عمیق است

از آنجایی که کوین های اصلی همچنان ارزش خود را از دست می دهند، ماینرهای کوچک و شرکت های بزرگ ماینینگ از قلم نمی افتند. شرکت‌هایی مانند کلین اسپارک و آرگو که به ترتیب وام‌های 35 و 97 میلیون دلاری در برابر تجهیزات خود دریافت کردند، در ماه‌های اخیر زیان‌هایی را ثبت کرده‌اند که وضعیت تیره بازار را نشان می‌دهد. تحلیلگران می گویند، با ادامه رکود مزارع استخراج با انرژی کارآمد به کاهش برخی تلفات کمک خواهند کرد. با این حال، عملکرد گسترده‌تر بازار همچنان دلیل اصلی مشکلات استخراج‌کنندگان بیت‌کوین است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx