بیت گت برای حمایت از پروژه‌های وب۳ یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری ایجاد کرد

بیت گت
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 356 نفر

صرافی مشتقات ارزدیجیتال بیت گت (Bitget) صندوق جدیدی را راه اندازی کرد که بر حمایت از نسل بعدی پروژه های وب۳ متمرکز است. بر اساس بیانیه‌ای که توسط این صرافی منتشر شده است، ۱۰۰ میلیون دلار به عنوان سرمایه گذاری اولیه در این صندوق سرمایه گذاری خواهد شد.

بیت گت می‌گوید که هدفش تامین مالی شرکت‌ها و پروژه‌های دوستدار وب۳ در سراسر جهان است و بر روی پروژه های آسیایی از تیم های با تجربه با نقشه راه روشن که روی مشکلات دنیای واقعی کار می کنند تمرکز خواهد کرد. این صرافی در بیانیه خود گفت:

«ما می‌توانیم ببینیم که فضای وب۳ به سرعت در حال تکامل است و بسیاری از پروژه‌ها مستحق حمایت برای پیشرفت بیشتر هستند و می‌توانند وب۳ را به یک پدیده واقعی جهانی تبدیل کنند. به همین دلیل است که صندوق وب۳ بیت گت تلاش خواهد کرد تا پروژه هایی را جستجو کند که بیشترین تأثیر را در این فرآیند داشته باشند.

به گفته این صرافی، شرکای بالقوه در این ابتکار شامل چندین سرمایه گذار خطرپذیر مانند Foresight Ventures، ABCDE Capital، SevenX Ventures و DAO Maker، و همچنین Dragonfly Capital است که اخیراً سرمایه گذاری ۱۰ میلیون دلاری در بیت گت را برای حمایت از گسترش جهانی مداوم خود اعلام کرده است.

بیت گت فاش کرد که از زمان راه اندازی در سال ۲۰۱۸، بیش از ۸۰،۰۰۰ تریدر و ۳۸۰،۰۰۰ کپی تریدر را جذب کرده است. این صرافی قصد دارد در سال ۲۰۲۳ معاملات اسپات، لانچ پد و محصولات کسب درآمدی خود را گسترش دهد. بیت گت اخیراً کیف پول BitKeep – یک دروازه دسترسی وب۳ با بیش از ۹.۵ میلیون کاربر – را به قیمت ۳۰ میلیون دلار خریداری کرد.

در طول بازار نزولی سال گذشته، این صرافی ارزدیجیتال همچنین یک صندوق ۲۰۰ میلیون دلاری برای محافظت از دارایی های کاربران و بازگرداندن اعتماد به سرمایه گذاران راه اندازی کرد. Bitget متعهد شد که ارزش صندوق را به مدت سه سال تضمین کند. علاوه بر این، صرافی مدعی است که سال گذشته سیاست‌های سختگیرانه «مشتری خود را بشناسید» (KYC) و مبارزه با پولشویی (AML) را اجرا کرده است تا بازیگران بد را از خدمات خود دور نگه دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx