صرافی بیترکس به دلیل موانع نظارتی فعالیت خود را در آمریکا متوقف می‌کند

صرافی بیترکس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 480 نفر

صرافی بیترکس به دلیل موانع نظارتی فعالیت خود را در آمریکا متوقف می‌کند

در ۳۱ مارس، صرافی بیترکس، یکی از بزرگترین و قدیمی ترین صرافی های ایالات متحده، تعطیلی فعالیت های خود را به دلیل “محیط نظارتی و اقتصادی” فعلی کشور اعلام کرد. طبق بیانیه رسمی، وجوه کاربران در هر زمان در طول عملیات ایالات متحده امن و قابل برداشت خواهد بود. این اعلامیه بر مشتریان خارج از کشور که از بیترکس گلوبال استفاده می کنند تأثیری نخواهد گذاشت.

ریچی لای، یکی از بنیانگذاران صرافی بیترکس، اظهار داشت که محیط نظارتی ایالات متحده یک چشم انداز رقابتی ناهموار ایجاد کرده است که در نهایت بر عملکرد شرکت، علیرغم بیش از ۹ سال فعالیت در کشور، تأثیر می گذارد.

نه سال بعد، اکوسیستم کریپتو بسیار متفاوت است. الزامات نظارتی اغلب نامشخص هستند و بدون بحث یا ورودی مناسب اجرا می‌شوند که منجر به یک چشم‌انداز رقابتی نابرابر می‌شود.»

وی افزود که به دلیل این موانع، فعالیت در کشور “دیگر امکان پذیر نیست”. از این رو، هیئت مدیره تصمیم گرفت تا عملیات خود را در ۳۰ آوریل تعطیل کند و به کاربران اجازه دهد وجوه خود را قبل از آن تاریخ برداشت کنند. همانطور که در بالا ذکر کردم، تمام وجوه مشتریان امن است. ما تا ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ اجازه خرید و فروش را خواهیم داد و شما باید تمام وجوه خود را تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۳ برداشت کنید.

در سطوح نظارتی در ایالات متحده چه می‌گذرد؟

در ماه‌های اخیر، تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده به‌تدریج انعطاف‌پذیری اعطا شده به صرافی‌ها را برای سال‌ها کاهش داده‌اند، علی‌رغم پیروی از هنجارهای نظارتی در حال تحول، که برای بسیاری از شرکت‌ها مشکل‌ساز شده است.

این باعث شده است که برخی از صرافی ها در موقعیتی قرار گیرند که برای جلوگیری از جریمه ها و مشکلات غیرضروری، باید بین تعطیل کردن یا انتقال دفتر مرکزی خود به خارج از ایالات متحده یکی را انتخاب کنند.

به عنوان مثال، در ۲۲ مارس، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اطلاعیه ولز را علیه کوین بیس صادر کرد که نشان دهنده اقدام بالقوه علیه این صرافی به دلیل “نقض احتمالی قوانین اوراق بهادار” در مورد خدمات سهام و کیف پول دیجیتال آن است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx