کیف پول کریپتو Blockchain.com روسیه را تحریم می‌کند

کیف پول
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 399 نفر

کیف پول Blockchain.com در اعلامیه ای خطاب به کاربران خود، اشاره کرده است که از ۲۷ اکتبر ۲۰۲۲ حساب های اتباع روسیه را مسدود خواهد کرد. Blockchain.com  به دلیل آخرین تحریم های اعمال شده توسط اتحادیه اروپا، ارائه این خدمات را متوقف خواهد کرد.

طبق گزارش های یک خبرگزاری محلی در ۱۴ اکتبر، این تغییر در دو هفته آینده انجام می‌شود .با این حال، ارائه‌دهنده پلت فرم کیف پول به روس‌ها اجازه می‌دهد تا وجوه خود را تا ۲۷ اکتبر ۲۰۲۲ برداشت کنند. پس از آن تاریخ مشخص شده، فرصتی برای بازگرداندن وجوه وجود نخواهد داشت زیرا حساب ها مسدود می شوند. دراین بیانیه تاکید شده است که کیف پول Blockchain.com در حال حاضر خدمات نگهداری و پاداش به اتباع روسیه را ممنوع می کند، که مطابق با بسته هشتگانه تحریم اتحادیه اروپا علیه روسیه است.

تحریم های قبلی پرداخت های ارزهای دیجیتال روسیه و اتحادیه اروپا را به ۱۰۰۰۰ روبل (۹۷۰۰ دلار) محدود می کرد. جدیدترین بسته، ممنوعیت کلی کریپتوهای فرامرزی بین روسیه و اتحادیه اروپا را در نظر گرفته است.

حساب های روسیه توسط کیف پول های رمزنگاری دیگر مسدود شد

حساب‌های اتباع روسیه توسط The Dapper، که یک بازار NFT در کانادا است، بسته شد. Dapper توانایی کاربر برای خرید، فروش، مبادله و برداشت توکن‌ها و دارایی‌ها از حساب‌هایی که به روسیه مرتبط هستند را متوقف کرده است. با این حال، حساب ها هنوز غیرفعال نشده اند.

علاوه بر این، LocalBitcoins که یک صرافی رمزنگاری است نیز در مورد برنامه‌های مشابهی برای اعمال محدودیت‌های خاص صحبت کرده است. این محدودیت شامل این بود که به مشتریان روسیه اجازه می داد تنها در یک تراکنش ارزهای دیجیتال را برداشت کنند.

بسیاری دیگر از صرافی‌های بزرگ و پلتفرم‌های همتا به همتا، که شامل Crypto.com و کوین بیس می‌شوند، نیز به دنبال موافقت با تحریم‌ها هستند. در کنار این صرافی‌های رمزنگاری، بایننس که بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان است نیز تصمیم گرفته است از تحریم‌ها تبعیت کند. بایننس در حال حاضر در تلاش است تا این محدودیت های جدید را برای اتباع روسیه اجرا کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx