پلتفرم NFT سولانا، Magic Eden، پرداخت حق امتیاز اختیاری را انتخاب می کند

پلتفرم NFT سولانا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 399 نفر

مجیک ایدن (Magic Eden)، بزرگترین بازار NFT در سولانا، گفت که کاربران اکنون می توانند تصمیم بگیرند که در هنگام خرید اقلام از وب سایت، چقدر به عنوان حق امتیاز به سازندگان پرداخت کنند. این شرکت روز جمعه گفت:

تصمیم در مورد میزان حق‌الامتیاز پرداختی به خریدار منتقل می‌شود.

طبق گفته مجیک ایدن ، خریداران سه راه برای تعیین درصد حق امتیاز ترجیحی خود خواهند داشت. آن‌ها می‌توانند نمایه‌های کاربری خود را ویرایش کنند تا درصد حق امتیازی را انتخاب کنند که برای همه NFT‌های مجیک ایدن اعمال می‌شود. از طرف دیگر، آنها می توانند درصد حق امتیاز را برای یک مجموعه خاص یا برای یک مورد انتخاب کنند. این پلتفرم NFT گفت آگاه است که این حرکت پیامدهای مهمی برای فضای NFT دارد و ابراز امیدواری کرد که موقتی باشد. مجیک ایدن اضافه کرد که از هزینه تراکنش های خرید NFT نیز چشم پوشی می کند.

اعلام این شرکت در بحبوحه بحث های جاری در مورد حق امتیاز NFT منتشر می شود. در یک طرف بحث برخی از کاربران هستند که استدلال می کنند؛ نباید پرداخت حق امتیاز اجباری برای NFT وجود داشته باشد. از سوی دیگر، سازندگان می‌گویند این پرداخت‌ها پاداشی برای کارشان است. توجه به این نکته مهم است که پرداخت های حق امتیاز را نمی توان به صورت زنجیره ای اجرا کرد. در عوض، سازندگان به بازارهایی مانند مجیک ایدن وابسته هستند تا درصد مشخصی از ارزشی را که اقلام در فروش ثانویه به ازای آن فروخته می‌شوند، به آنها بپردازند.

اکنون، این وضعیت موجود توسط برخی از پلتفرم ها در حال تغییر است. بازارهای NFT مانند SudoSwap به دلیل اینکه پلتفرم‌های بدون حق امتیاز هستند، محبوب شدند. DeGods، یک مجموعه محبوب NFT در سولانا، هفته گذشته با حذف تمام پرداخت های حق امتیاز، سر و صدای زیادی به پا کرد. این حرکت به ویژه با توجه به نظرات قبلی توسط بنیانگذار پروژه که کاهش حق امتیاز باعث گران تر شدن NFT ها و امکان ایجاد پروژه های کلاهبرداری بیشتر می شود، بسیار مهم بود. اکنون، بنیانگذار DeGods به این گفته که حق امتیاز ۰% به زودی به یک هنجار برای پلتفرم های بازار NFT تبدیل خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx