مسترکارت به دنبال تبدیل ارزهای دیجیتال به روشی روزمره برای پرداخت است

استفاده مسترکارت از ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 427 نفر

مسترکارت به دنبال تبدیل ارزهای دیجیتال به روشی روزمره برای پرداخت است

مسترکارت غول پرداخت معتقد است که ارزهای دیجیتال پتانسیل تغییر زیرساخت مالی را دارند و پنج حوزه کلیدی را ترسیم کردند که می‌توانند به «تبدیل ارزهای دیجیتال به روشی روزمره برای پرداخت» کمک کنند.

راج داموداران، معاون اجرایی دارایی دیجیتال و محصولات بلاکچینی و مشارکت های دیجیتال در مسترکارت، در یک پست وبلاگی در چهارشنبه گفت: با این حال، برای دستیابی به این هدف، ما باید بهترین های فناوری، بانکداری، فین تک و ارزهای دیجیتال را گرد هم آوریم. داموداران گفت، به زودی ما می توانیم ارزهای دیجیتال را به همان اندازه پرداخت های بدون تماس با کارت به صورت یکپارچه خرج کنیم، اما این نیاز به پیشرفت در حداقل پنج حوزه کلیدی دارد. در وهله اول، نیاز به کارت های رمزنگاری وجود دارد که می توانند به عنوان پلی بین خدمات مالی موجود و بازار ارز دیجیتال عمل کنند. مسترکارت خاطرنشان کرد که آنها ده ها برنامه کارت رمزنگاری را معرفی کرده اند که قابل توجه ترین آنها همکاری با جمینی برای راه اندازی کارت اعتباری است که به کاربران آمریکایی پاداش در ارزهای دیجیتال پرداخت می کند.

شایان ذکر است، ویزا رقیب مسترکارت نیز چندین کارت اعتباری مرتبط با رمزارز را تا کنون در سال جاری معرفی کرده است. همین هفته گذشته، این شرکت با صرافی FTX برای ارائه کارت‌های نقدی ارز دیجیتال در ۴۰ کشور مختلف با تمرکز بر اروپا، آمریکای لاتین و آسیا همکاری کرد. در مرحله دوم، مسترکارت خاطرنشان کرد که باید ارائه دهندگان خدمات مختلفی برای شرکت های رمزنگاری وجود داشته باشد. این شرکت خاطرنشان کرد که خدمات مشاوره‌ای خود را گسترش داده است تا رمزارز را نیز در بر بگیرد «تا به صادرکنندگان کارت کمک کند تا با مقررات مطابقت داشته باشند و ریسک تراکنش‌های کریپتو را ارزیابی کنند».

 

سومین حوزه کلیدی این است که تبدیل رمزنگاری خود به فیات برای پرداخت‌ها را برای کاربران آسان می‌کند. شرکت‌ها می‌توانند این کار را با شراکت با برخی از شرکت‌های سطح بالای متمرکز بر رمزنگاری مانند پاکسوس و سرکل انجام دهند. داموداران با اشاره به اینکه چهارمین حوزه مهم، وارد کردن برخی از رمزارزها در شبکه‌هایمان است، گفت: «یک راه مهم برای گسترش انتخاب برای مردم، آوردن دارایی‌های دیجیتال مورد تأیید مسترکارت به شبکه‌هایمان است، برنامه‌ای که سال گذشته اعلام کردیم و همچنان رو به جلو است.

در نهایت، داموداران به اهمیت NFT و متاورس برای بهبود تجربه کاربر اشاره کرد. او گفت که غول پرداخت در حال کار بر روی مشارکت برای حمایت از NFT و متاورس است. در ماه ژانویه، مسترکارت با صرافی کوین بیس همکاری کرد تا خرید NFT را به سادگی خرید یک تی شرت یا قهوه در یک سایت انجام دهد. داموداران گفت و اکنون، این شرکت در تلاش است تا همان قابلیت ها را به هشت بازار NFT دیگر بیاورد.

او در پایان گفت:

«ما هیجان زده‌ایم که این حوزه‌های اصلی را برای دسترسی بیشتر مردم به اکوسیستم کریپتو و کمک به نوآوری و رشد آن در اولویت قرار دهیم.»

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx