بنیاد TON از راه‌اندازی پل (Bridge) اتریوم خبر داد

تن کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 375 نفر

بنیاد تن کوین (TON)، یک انجمن غیرانتفاعی از توسعه دهندگان و علاقه مندان پشت شبکه باز (TON)، از راه اندازی یک پل دو طرفه (two-way bridge) برای تسهیل انتقال توکن‌های ERC-20 از اتریوم به توکن‌های بومی تن (Jettons) خبر داده است. طبق بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده، این پل برای ایجاد یک رابط تراکنش بین اتریوم و TON طراحی شده است. این راه اندازی یک “نقطه عطف مهم” در تکامل اکوسیستم تن کوین است.

اولین پل نامحدود فعال می‌شود

پیشنهاد جدید که به عنوان اولین پل نامحدود معرفی می شود، به کاربران کمک می کند تا رپد بیت کوین (wBTC)، تتر ،USDC و دای را با استفاده از پل منتقل کنند. در زمان راه‌اندازی، کاربران فقط می‌توانند بر روی این چهار دارایی مانور دهند اما بنیاد TON قصد دارد در آینده و به زودی توکن‌های بیشتری را برای پل زدن در دسترس قرار دهد.

این بنیاد از هکرهای کلاه سفید استقبال کرده است تا یکپارچگی امنیتی پل نامحدود را از طریق یک هکاتون در سال ۲۰۲۲ آزمایش کنند. همچنین این اطلاعیه نشان داد که ممیزی‌های شرکت معتبر امنیت بلاک چین، سرتیک، یک حسابرس قرارداد هوشمند، Quantstamp و یک حسابرس متخصص در فضای بلاک چین، Hexens روی پل انجام شده است.

در حالی که اعتباردهندگان به این نوع آوری رأی دادند، سرتیک و کوانت استمپ ممیزی‌های سرتاسری را روی بلاک چین TON انجام دادند. جاستین هیون، رئیس بخش توسعه در بنیاد تن کوین، در مورد این توسعه اظهار نظر کرد و گفت:

ما از معرفی این پل دو طرفه، اولین پل نامحدودی که روی TON فعال می شود، خرسندیم. ما پیش بینی می کنیم که این پل تعداد زیادی از کاربران جدید را به اکوسیستم TON بیاورد. با نزدیک شدن به دیگر بلاک چین‌های لایه یک از طریق چنین پل هایی، کاربران ما مزایایی را که TON نسبت به رقبای خود دارد، تجربه خواهند کرد.

ادغام تتر و تن کوین

آخرین توسعه کمتر از یک ماه پس از افزودن ویژگی جدید تلگرام به کاربران انجام می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد بزرگترین استیبل کوین جهان، Tether را روی بلاک چین ترون برای یکدیگر ارسال کنند. ویژگی جدید کاربران را قادر می‌سازد تا با گسترش تسهیلات این برنامه برای پرداخت‌های رمزنگاری، خرید، مبادله و معاملات P2P را با شبکه TRC20 انجام دهند. این قابلیت همچنین به کاربران موجود در تلگرام اجازه می‌دهد تا مستقیماً USDT را بدون هیچ کارمزد تراکنش برای مخاطبان خود ارسال کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx