برای اولین بار مقدار اتریوم استیک شده از برداشت‌ها پیشی گرفت

استیک اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 429 نفر

بلاک چین اتریوم در ۱۲ آوریل تحت ارتقاء موفقیت آمیز شاپلا قرار گرفت و راه برای اعتبار سنج‌ها باز شد تا پس از سه سال اتر استیک شده خود را از زنجیره بیکن خارج کنند. پس از مشاهده بیش از یک میلیون ETH در برداشت‌های هفته اول، مقدار اتریوم استیک شده اکنون از تعداد ETH هایی که برای اولین بار پس از ارتقا شاپلا برداشته شده، پیشی گرفته است.

داده‌های نانسن، شرکت تحلیل داده‌های آنچین، نشان می‌دهد که در حال حاضر اترهای استیک شده بیشتر از درخواست‌های برداشت است. در تاریخ ۱۷ آوریل، برای اولین بار حجم اتریوم استیک شده (۱۲۴،۰۰۰ ETH) از حجم برداشت (۶۴۸۰۰ ETH) فراتر رفت. در ۲۴ ساعت گذشته، مقدار ETH استیک شده ۹۴,۹۶۸ در مقابل ۲۷,۰۷۶ اتر درحال برداشت بود. دور اول عمدتاً برداشت‌های جزئی از Lido و اعتبارسنج‌های قدیمی بود. همچنین تقریباً سه روز طول می کشد تا وارد صف برداشت شد.

استیک اتریوم

ارتقاء شاپلا برای بلاک چین اتریوم، به عنوان یک موقعیت برد یا باخت پیش بینی می‌شد؛ زیرا میلیون ها ETH آزاد شده خطر فروش انبوه توکن را به همراه داشت. با این حال، بر خلاف تصور عمومی، اکثریت تایید کننده‌ها اتر آزاد شده خود را دوباره استیک می‌کنند. همچنین صرافی کریپتو بایننس از ۱۹ آوریل برداشت‌ها را باز می کند.

از ۱ میلیون ETH برداشته شده، ۳ آدرس ETH با مجموع ۱۹۸۴۴ ETH مجدداً توکن‌های خود را استیک کردند. ۳ آدرس پس از برداشت، ETH را به صرافی های متمرکز منتقل کردند که در مجموع ۷۱۴۴۴ ETH به صرافی های مختلف ارسال شد. بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط Lookonchain، سایر نهنگ ها همین کار را انجام دادند و برخی توکن‌های خود را به آدرس استیکینگ هوبی و تعداد کمی را به به سایر صرافی‌های متمرکز ارسال کردند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx