تحلیل بایننس کوین | بررسی قیمت BNB

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

یکی از رمزارزهایی که سال 2023 را با حرکات صعودی قوی آغاز کرده بایننس کوین می‌باشد. بایننس کوین (BNB) رمزارز بومی شبکه بایننس است که توسط بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان ساخته و توسعه داده شده است. در این مقاله به تحلیل و بررسی قیمت BNB می‌پردازیم. تحلیل بایننس کوین بررسی قیمت BNB در نمودار […]

تحلیل بایننس کوین

یکی از رمزارزهایی که سال 2023 را با حرکات صعودی قوی آغاز کرده بایننس کوین می‌باشد. بایننس کوین (BNB) رمزارز بومی شبکه بایننس است که توسط بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان ساخته و توسعه داده شده است. در این مقاله به تحلیل و بررسی قیمت BNB می‌پردازیم.

تحلیل بایننس کوین

بررسی قیمت BNB در نمودار 4 ساعته

تحلیل بایننس کوین
نمودار 4 ساعته

بایننس کوین از تاریخ 4 ژانویه، یعنی 4 روز پس از آغاز سال نو میلادی، یک حرکت صعودی را آغاز نمود و با رشدی 6 درصدی خود را به قیمت 259 دلار رساند.

محدوده 256 دلار یک مفاومت نسبتا قوی محسوب می‌شد و قیمت در یک حرکت این سطح را شکسته و خود را بالای آن تثبیت کرد. BNB پس از این حرکت یک کانال صعودی را تشکیل داد. با توجه به رفتار قیمت در این کانال به نظر می‌رسد که خط میانی کانل در حکم یک خط روند عمل کرده و در حال حاضر نقش حمایتی را ایفا می‌کند. در صورت پیروی قیمت از این کانال، قیمت BNB می‌تواند تا حدود 300 دلار پیش برود.

تحلیل بایننس کوین در نمودار روزانه

تحلیل بایننس کوین
نمودار روزانه

در زمان نگارش مقاله، بایننس کوین در حدود 284 دلار نوسان می‌کند. دو سطح مهم برای قیمت در نمودار روزانه با رنگ های سبز و آبی مشخص شده است. در حال حاضر قیمت 300 دلار یک مقاومت مهم برای BNB می‌باشد و از طرف دیگر محدوده 256 دلار نقش حمایت را بازی می‌کند.

در صورت شکست این مقاومت و تثبیت روی آن، قیمت می‌تواند تا محدوده 330 دلار پیش روی کند. همچنین در صورت ریزش قیمت و شکست حمایت رو به پایین، می توان انتظار داشت که قیمت تا 220 دلار، که کمترین قیمت از 13 جولای 2022 می‌باشد، پیش برود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx