قیمت سولانا | تحلیل قیمت سولانا

تحلیل قیمت سولانا
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 480 نفر

تحلیل قیمت سولانا

تحولات اخیر در شبکه بلاک چین سولانا منجر به افزایش فعالیت در میان توسعه دهندگان شده است که به عنوان یک علامت مثبت برای این ارز دیجیتال تلقی می شود. همین امر منجر به افزایش سرسام آور قیمت سولانا در روزهای اخیر شده است. بر اساس داده‌های لونار کراش، فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی مربوط به سولانا در ژانویه ۲۰۲۳ افزایش یافت که نشان‌دهنده محبوبیت روزافزون این ارز دیجیتال در جامعه کریپتو است.

این علاقه مجدد به سولانا همچنین به افزایش کیف پول‌های فعال روزانه تبدیل شده است که اکنون سه برابر بیشتر از قبل از فروپاشی صرافی FTX در ماه نوامبر است. این شبکه پس از ورشکستگی صرافی FTX پس از کاهش فعالیت و قیمت در حال بهبود بوده است، اما به نظر می رسد یک بار دیگر در حال افزایش است.

همچنین به نظر می رسد که افزایش اخیر قیمت سولانا نه تنها به افزایش فعالیت در میان توسعه دهندگان و کاربران نسبت داده می شود، بلکه به اضافه شدن یک میم کوین جدید به اکوسیستم سولانا نیز مربوط می شود. انتشار میم کوین بنک (BONK). میم کوین بنک (BONK)  که از دوج کوین الهام گرفته شده است، از زمان راه اندازی خود در هفته گذشته شاهد یک رالی بزرگ بوده و بیش از ۳۶۰۰% رشد داشته است و در ۵ ژانویه به بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۴۸۷۳۷۵۹ دلار رسید.

ارز دیجیتال بنک

در زمان نوشتن این مقاله، قیمت سولانا ۱۶.۲۳ دلار است. اما سوال اینجاست که این آیا ارز دیجیتال می تواند حرکت خود را حفظ کند و به ۳۰ دلار برسد؟

تحلیل تکنیکال سولانا

میانگین متحرک نمایی (EMA)

قیمت سولانا در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و ۵۰ روزه خود معامله می شود، که به این معنی است که در کوتاه مدت تا میان مدت چشم انداز این ارز دیجیتال صعودی است و احتمال شکست مقاومت‌های بالاتر وجود دارد. برای تایید بیشتر حرکت صعودی قیمت، ضروری است که متحرک نمایی ۱۰۰ روزه در بالا شکسته شود و یک ترند صعودی از EMA ها دیده شود، و EMA های تایم فرم پایین تر از EMA های بالاتر عبور کنند.

نمودار 4 ساعته قیمت سولانا

نمودار ۴ ساعته قیمت سولانا

شاخص قدرت نسبی (RSI) و قیمت سولانا

با حرکت سولانا برای افزایش ۲۲.۷۷ درصدی در دو روز گذشته، شاخصRSI  دیروز در سطح ۷۱.۹۴ وارد سطوح اشباع فروش شد. در حال حاضر، RSI سولانا با کاهش قیمت امروز اندکی به ۶۹.۴۵ کاهش یافته است.

واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) و قیمت سولانا

یک تقاطع صعودی در ۱ ژانویه رخ داد، و از آن زمان به بعد به‌طور پیوسته بر اساس هیستوگرام آن در حال دور شدن از هم هستند. علاوه بر این، شاخص MACD برای عبور از خط صفر آماده شده است و نشان می‌دهد که سولانا می‌تواند حرکت صعودی پایداری را در روزهای آینده تجربه کند.

حمایت و مقاومت‌های سولانا

قیمت سولانا پس از تثبیت بالای محدوده حمایتی ۱۲.۷۴ تا ۱۲.۹۴ دلار از ۳ ژانویه تا ۸ ژانویه، سرانجام از محدوده دیروز خود خارج شد و عملاً از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه و محدوده مقاومت قبلی ۱۴.۵۸ تا ۱۵.۱۱ دلار فراتر رفت.

با توجه به افزایش فعالیت‌های صعودی سولانا در دو روز گذشته، اکنون در منطقه اشباع فروش است و به دنبال تسکین برای تثبیت بالاتر از مقاومت‌های قبلی است که اکنون سطح حمایت ۱۴.۵۸ دلار را به ۱۵.۱۱ دلار تبدیل کرده است. قیمت سولانا تا کنون با ۲.۶۷ درصد کاهش روزانه به ۱۶.۲۲ دلار رسیده است. اگر قیمت بتواند با موفقیت در اطراف این سطوح باقی بماند، هدف بعدی برای سولانا محدوده ۱۷.۶۴ تا ۱۸.۸۶ دلار در تلاقی با متحرک نمایی ۱۰۰ روزه است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx