شبکه هوشمند بایننس هارد فورک شد

شبکه هوشمند بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 415 نفر

بر اساس اعلامیه روز سه شنبه، شبکه هوشمند بایننس (BSC)، شبکه بلاک چینی که توسط بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، بایننس، راه اندازی شده است، روز چهارشنبه پس از آسیب پذیری ۶ اکتبر، ارتقاء و هارد فورکی را انجام می دهد. در اعلامیه آمده است که هارد فورک در ارتفاع بلوک ۲۲,۱۰۷,۴۲۳، حدود چهارشنبه ساعت ۰۸:۰۰ UTC رخ خواهد داد. واریز و برداشت از ساعت قبلی رویداد متوقف می شود.

هارد فورک یک تغییر اساسی در پروتکل شبکه بلاک چین است، می تواند به طور موثر نسخه های قدیمی را بی فایده کند و گاهی اوقات برای رفع آسیب پذیری هایی که منجر به هک یا سوء استفاده می شود استفاده می شود. یکی از نمونه های قابل توجه، هارد فورک اتریوم در سال ۲۰۱۶ است، پس از یک اکسپلویت که باعث ضرر ۳۶۰ میلیون اتریوم شد.
سوء استفاده از BSC که در ۶ اکتبر انجام شد، حدود ۱۰۰ میلیون دلار از ارزهای دیجیتال را تخلیه کرد. در ۷ اکتبر، بایننس از اعتبارسنج ها خواست که بلاک چین را به دلیل نگرانی‌های امنیتی به حالت تعلیق درآورند، اما به زودی عملیات را در همان روز بازیابی کرد.

ویلسون ویتیام، محقق در شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال مساری، یک بار در سال ۲۰۲۱ اشاره کرد که شبکه هوشمند بایننس به جای غیرمتمرکز، متمرکزتر است زیرا تنها ۲۱ اعتبار سنج فعال دارد و افزود: «سخت است تصور نکنیم که هر اعتبارسنج زنجیره بایننس به نحوی به دیگری متصل است. یا به بایننس گره خورده است.»
در ۹ اکتبر، چانگ پن ژائو، که معمولاً به عنوان CZ شناخته می شود، موسس و مدیر عامل بایننس(صرافی رمزنگاری که BSC را آغاز کرد)، گفت که تمرکززدایی وسیله ای برای دستیابی به آزادی، امنیت و سهولت استفاده است، نه خود هدف. BSC در ۷ اکتبر گفت که پس از ارتقای شبکه یک سیستم رای گیری حکومتی را برای تصمیم گیری در مورد مسائلی مانند برخورد با وجوه سوء استفاده شده دزدیده شده توسط هکرها راه اندازی خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx