همکاری ویزا و جی پی مورگان برای جایگزینی سوئیفت با بلاکچین

جی پی مورگان و شرکت ویزا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 521 نفر

همکاری ویزا و جی پی مورگان برای جایگزینی سوئیفت با بلاکچین

غول‌های مالی و پرداخت سنتی جی پی مورگان و شرکت ویزا در حال همکاری برای ساده‌سازی استفاده از راه‌حل‌های بلاک چین خصوصی Liink و B2B Connect برای تسهیل پرداخت‌های بین المللی هستند. طبق گزارش ۱۱ اکتبر فوربز، Liink  جی پی مورگان شبکه ای است که به طور خاص برای نقل و انتقالات برون مرزی طراحی شده است و تحت طرح بلاکچین و پرداخت های بانک Onyx ارائه می شود.  بانکOnyx  بستری را برای مؤسسات فراهم می کند تا اطلاعات مالی را به اشتراک بگذارند و تراکنش ها را تأیید کنند.

B2B Connect ویزا شبکه ای مشابه Liink است که برای استفاده در درجه سازمانی ساخته شده است و اکنون با کانفیرم Onxy یکپارچه شده است. کانفیرم یک محصول اعتبارسنجی اطلاعات حساب است و تضمین می کند که طرفین معامله هویت واقعی و اطلاعات صحیح را ارائه می دهند.  بانکOnyx  اعلام کرد که کانفیرم می تواند بیش از ۲ میلیارد حساب بانکی را از ۳۵۰۰ موسسه مالی تأیید کند.

فینکسترا دیروز گزارش داد که جی پی مورگان به دنبال راه اندازی تعداد زیادی از بانک های عضو موسس در سراسر جهان است زیرا در تلاش است تا کانفیرم را در ۱۰ کشور تا پایان سال جاری راه اندازی کند. با حرکت رو به جلو، گفته می شود که این بانک در سال آینده در ۳۰ کشور جهان عرضه خواهد شد. غول مالی آلمان دویچه بانک نیز برای تبدیل شدن به یکی از اعضای موسس کانفیرم قرارداد امضا کرده است.

الکس لیتلتون، رئیس جهانی کانفیرم در بیانیه ای عمومی توضیح داد که رشد کانفیرم به شدت تحت تاثیر اثرات شبکه است و افزود که نام دویچه بانک به عنوان یکی از اعضای موسس و در عین حال ایجاد ارتباط متقابل با بلاک چین  B2Bویزا، پذیرش ما در یک جهانی را تسریع خواهد کرد. با همکاری ویزا با جی پی مورگان و مجموعه محصولات بلاکچین آن، به نظر می‌رسد که این دو به دنبال ارائه جایگزینی برای سیستم پیام‌رسانی جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی (SWIFT) برای مدیریت و تسهیل پرداخت‌های بین المللی هستند.

مفهوم پرداخت های فرامرزی این هفته در کانون توجه قرار گرفته است، زیرا مقامات پولی سنگاپور روز دوشنبه فاش کردند که می توانند از فناوری بلاک چین برای ارائه راه حل هایی برای مشکلات فعلی از جمله سرعت کم و هزینه های بالا استفاده کنند. راوی منون، مدیر عامل اداره پولی سنگاپور، در یک سخنرانی کلیدی خاطرنشان کرد که وضعیت فعلی پرداخت‌های فرامرزی برای قرن بیست و یکم مناسب نیست و افزود:

آهسته، پرهزینه، غیرشفاف و ناکارآمد است و متکی به شبکه قدیمی از بانک های سنتی است. او بیان کرد که گسترش شبکه‌های پرداخت مبتنی بر بلاک چین می‌تواند یکی از راه‌های ممکن برای حل این مشکل باشد. سازندگان ریپل، ریپل لبز نیز این هفته با محصول پرداخت‌های فرامرزی نقدینگی درخواستی (ODL) خود حرکت‌هایی انجام داده‌اند. در ۱۱ اکتبر شراکت با شرکت پرداخت لمون وی و ارائه دهنده انتقال پول Xbaht را اعلام کرد که باعث می شود این دو از شبکه ODL برای ارائه پرداخت های رمزنگاری شده برای مشتریان در فرانسه، تایلند و سوئد استفاده کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx