تحلیل روزانه بیت کوین – ۱۶ مهرماه

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 408 نفر

تحلیل تکنیکال بیت کوین       ۱۴۰۱/۰۷/۱۶

در تایم فریم یک ساعتی بیت کوین، در نمودار، قیمت بیت کوین توانسته کف های بالاتری را ثبت کند اما وقتی که به کندل ها بیشتر دقت میکنیم میبینیم که در موج اخر صعود، قیمت بسیار پرتراکم رشدش رو داشته و این رشد بسیار ضعیف بوده . بعد از برخورد به محدوده مقاومتی قیمت ساختار صعودیش را از دست میدهد و بعد از شکست پیوت خود حالا روند در تایم کوتاه مدتی نزولی هست. بنابراین بهترین زمان برای ورود زمانی است که قیمت بتواند اصلاحی به سمت بالا داشته باشد. اما نقطه ورودی که میتونیم مد نظر بگیریم  چی هستش؟

ناحیه ایی رو که  قیمت بیت کوین خیلی شارپ پشت سر گذاشته رو یکبار دیگه تاچ کند و بعد از اون یک حرکتی رو درواقع به سمت پایین داشته باشد.
علت این هست که وقتی قیمت همینقدر شارپ میریزه یکسری اردرهای فروش در بازار جا میماند و پر نشده باقی میماند و پس از بازگشت قیمت به این نواحی انتظار واکنش از ان را میتوان داشت.

نکته قابل تامل این است که معمولا قیمت علاقه زیادی برای رسیدن به این نواحی دارد بنابراین از این نواحی میتوان به عنوان نقطه ورود و حتی حد سود استفاده کرد.

اما در نظر داشته باشین که تحلیل بیت کوین و بازار های مالی میتواند با خطا مواجه شود و این قسمتی از حرفه معامله گری میباشد . بنابراین استفاده از ابزار های مدیریت ریسک مثل حد ضرر و رعایت کردن حجم معامله نسبت به کل سرمایه امری ضروری میباشد .

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx