تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

به نظر می رسد قیمت بیت کوین پس از یک دوره طولانی تثبیت بین سطوح 20 تا 24 هزار دلار، برای یک حرکت نزولی دیگر آماده می شود. با عملکرد فعلی قیمت، دیدن پایین ترین قیمت جدید خارج از تصور نیست. با تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین با ما همراه باشید. تحلیل تکنیکال روزانه بیت […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

به نظر می رسد قیمت بیت کوین پس از یک دوره طولانی تثبیت بین سطوح 20 تا 24 هزار دلار، برای یک حرکت نزولی دیگر آماده می شود. با عملکرد فعلی قیمت، دیدن پایین ترین قیمت جدید خارج از تصور نیست. با تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

با نگاهی به نمودار روزانه می بینیم، قیمت در چند روز گذشته در منطقه بسیار محدودی تثبیت شده است. این موضوع پس از برخورد به سطح 24 هزار دلار و میانگین متحرک 100 روزه رخ داد. قیمت همچنین به زیر میانگین متحرک 50 روزه واقع در منطقه 22 هزار دلاری رسیده است و نتوانسته است به بالاتر از آن برود. به نظر می رسد منطقه حمایتی 17 تا 20 هزار دلاری هدف بعدی قیمت باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین
تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

اگر قیمت از پایین ترین سطح قبلی خود در حدود 18 هزار دلار پایین تر رود. می توان افت سریع دیگری به سمت منطقه 15 هزار دلاری و حتی پایین تر از آن را انتظار داشت. در مقابل، اگر قیمت میانگین متحرک 50 روزه و 100 روزه را در چند روز آینده به سمت صعودی بشکند، احتمال صعود به سمت 30 هزار دلار بیشتر خواهد شد. با این حال، سناریوی نزولی در حال حاضر محتمل تر به نظر می رسد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx