همبستگی بین دوج کوین و بیت کوین

تورم آمریکا و بیت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3385 نفر

تاثیر تورم ۱ درصدی ما ژوئن آمریکا بر قیمت بیت کوین

شهروندان آمریکایی در ماه مه با تورم بی سابقه ای مواجه شدند. اما در ماه گذشته دوباره، سیل فشارهای تورمی جدید بر قیمت های مصرف کننده، نرخ تورم اعلامی فدرال رزرو را به بالاترین حد خود در ۴۰ سال اخیر رساند. همزمان با رکوردشکنی تورم در آمریکا قیمت بیت کوین بعد از ریزش های مکرر سرانجام توانست ماه جولای را با کندل سبز ببندد.

شاخص مخارج شخصی که نرخ تورم ۱۲ ماهه را نشان می دهد در ژوئن به ۶.۸ درصد افزایش یافت. این بالاترین تورمی است که مصرف کنندگان دلار آمریکا از سال ۱۹۸۲ مشاهده کرده اند. رشد تورم تا ماه ژوئن به طور قابل توجهی از پیش بینی های وال استریت فراتر رفت.

علاوه بر این، اندازه‌گیری نرخ تورم توسط دفتر آمار کار در ماه ژوئن به ۹.۱ درصد رسید. فدرال رزرو طی دو سال گذشته تریلیون ها دلار جدید چاپ کرده است.

تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سه ماهه اول و دوم امسال کاهش یافته است. در همین حال، فدرال رزرو یک دور دیگر نرخ بهره را افزایش داده است تا تورم را کاهش دهد. (این باعث رشد قیمت بیت کوین شده است)

با افزایش قیمت ها، سرمایه گذاران به دنبال حفظ ارزش دارایی های خود هستند

تورم در ماه آوریل از کنترل خارج شده بود، زمانی که Fatherly نتایج یک نظرسنجی را گزارش کرد که نشان داد ۹۹ درصد از خانوارهای ایالات متحده به دلیل افزایش قیمت ها، روال هزینه های خود را تغییر داده اند.

پریجا کاویلانز از CNN گزارش داد که مصرف کنندگان در حال کاهش هزینه های غیر ضروری خود هستند. فوربس می‌گوید مردم کمتر بیرون غذا می‌خورند، به صورت عمده خرید می‌کنند و به برندهای مقرون‌به‌صرفه‌تر روی آورده اند. مدیران صندوق های سرمایه گذاری و بازنشستگانی که به خدمات خود متکی هستند نیز به دنبال راه هایی برای عبور از حباب پولی این چرخه هستند.

نظرسنجی گروه مالی آتلانتیک جهانی از سرمایه‌گذاران بازنشسته نشان داد که از هر ۵ پاسخ‌دهنده، ۳ نفر ریسک تورم دلاری را یک چالش در سال جاری می‌دانند.

سرمایه گذاران بیت کوین از ابتدای پیدایش این نوآوری را به عنوان یک محافظ تورم می دیدند و این دیدگاه تا امروز ادامه دارد.

در ماه مه، تیلور لاک، مدیر فورچون، گزارشی از تحلیلگران بانک آمریکا ارائه کرد که استدلال می کردند بیت کوین یک دارایی پر ریسک است، نه یک دارایی پوششی در مقابل تورم. در ماه ژوئن، NextAdvisor همبستگی بازار سهام و بیت کوین اشاره کرد و گفت که به دلیل ریزش اخیر بیت کوین در سال ۲۰۲۲ نمی توان آن را به عنوان یک پوشش در مقابل دلار آمریکا در نظر گرفت.

افزایش قیمت بیت کوین همزمان با رکوردشکنی تورم

همانطور که اخیرا توسط CryptoPotato گزارش شده است:

حرکات قیمتی بیت کوین نشان دهنده شکل گیری یک کف قیمتی برای این ارز است; زیرا توانسته به خوبی از محدوده ۱۷ تا ۲۰ هزار دلار به بالا برگردد. بعد از نوسانات فراوان در هفته های گذشته; بازار نشانه هایی امیدوارکننده از خود نشان داده است; که نشان می دهد روند صعودی حداقل در کوتاه مدت در حال شکل گیری است.

آیا همزمانی افزایش قیمت بیت کوین و افزایش تورم در ایالات متحده اتفاقی است؟ یا افزایش تورم منجر به افزایش قیمت بیت کوین می شود؟ از لحاظ تاریخی، قیمت بیت کوین همراه با افزایش قیمت ها در حال افزایش است.

نگاهی آسان به نمودار قیمت بیت کوین در نمای ۱۰ ساله; در کنار نرخ تورم سال به سال مفید خواهد بود. در مقیاس لگاریتمی، همبستگی مثبت قابل توجهی بین قیمت بیت کوین و تورم مصرف کننده وجود دارد….

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx