پنکیک سواپ ۷.۱۵ میلیون توکن CAKE را از گردش خارج کرد

پنکیک سواپ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 852 نفر

صرافی غیرمتمرکز محبوب (DEX) پنکیک سواپ، به عنوان بخشی از آخرین دور توکن سوزی خود، حدود ۷.۱۵ میلیون توکن CAKE را از گردش خارج کرد. ارزش توکن های سوزانده شده ۲۷ میلیون دلار بود. بیش از ۷۵۰ میلیون توکن تا به امروز سوزانده شده است. در واقع، عرضه در گردش کیک در زمان نگارش مقاله به ۱۸۰.۶۵ میلیون کاهش یافته است.

با وجود توکن سوزی، قیمت این آلتکوین نتوانست واکنش مثبتی نشان دهد و ۱.۶۸ درصد کاهش یافت. این افت قیمت می‌تواند به این دلیل باشد که توکن های سوزانده شده فقط حدود ۲٪ از کل عرضه کیک را تشکیل می دهند. از منظر کلان، این عدد چندان قابل توجهی نیست. با این حال، از آنجایی که توکن سوزی باعث کاهش تورم می‌شود، یکی از رویدادهای مورد توجه در فضای کریپتو است.

حجم معاملات و TVL پنکیک سواپ کاهش می‌یابد

پنکیک سواپ اخیراً به دلیل عرضه نسخه V3 خود در زنجیره بایننس در ماه آوریل، تبلیغات بسیار زیادی کرده است. این توسعه پس از آن صورت می‌گیرد که پیشنهاد استقرار یونی سواپ V3 در شبکه BNB با موافقت اعضای جامعه خود روبرو شد. متاسفانه این هایپ نتوانست فعالیت معاملاتی زنجیره‌ای را برای پنکیک سواپ افزایش دهد. داده‌های وبسایت توکن ترمینال نشان داد که حجم معاملات هفتگی ۱۰ درصد و میانگین هفتگی کاربران روزانه نیز اندکی کاهش یافته است. علاوه بر این، ارزش کل قفل شده (TVL) در شبکه از زمانی که در ۹ فوریه به مرز ۴ میلیارد دلار رسید تقریباً ۱۵ درصد کاهش یافت.

فعالیت آنچین کند می شود

طبق داده‌های سنتیمنت، آدرس‌های فعال روزانه ۲۳ درصد از زمان رسیدن به اوج هفتگی در ۳ مارس کاهش یافته است. کاهش تعداد آدرس‌های فعال، فرکانس حرکت توکن‌های CAKE در شبکه را کاهش داد. احساسات وزنی نیز در محدوده منفی بوده است، که نشان می دهد سرمایه گذاران چندان مشتاق به شرط بندی بر روی توکن کیک نیستند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx