صرافی FTX از گری اسکیل و DCG شکایت کرد

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 443 نفر

صرافی کریپتو سقوط کرده FTX شکایتی علیه شرکت گری اسکیل (Grayscale Investment) تنظیم کرد و به سوء مدیریت شرکت به عنوان مدرکی مبنی بر نقض قرارداد امانی اشاره کرد. بدهکاران FTX همچنین علیه مدیرعامل گری اسکیل، مایکل سوننشاین و صاحبان آن، Digital Currency Group و بری سیلبرت شکایت کردند.

این شکایت که در دادگاه عالی در ایالت دلاور تنظیم شده است، ادعا می کند که تنها در دو سال گذشته گری اسکیل بیش از ۱.۳ میلیارد دلار “هزینه های مدیریت گزاف” را نقض کرده است. همچنین ادعا می‌کند که «بهانه‌های ساختگی» که توسط این شرکت  برای جلوگیری از بازخرید سهام‌داران از سهام‌شان استفاده می‌شود، منجر به معامله سهام تراست با تقریباً ۵۰ درصد تخفیف نسبت به ارزش خالص دارایی شده است.

یکی از سخنگویان گری اسکیل به وبسایت دی بلاک گفت: «شکایتی که توسط صندوق تامینی آلامدا ریسرچ ارائه شده است، اشتباه است.» گری اسکیل در تلاش‌های ما برای دریافت تأییدیه نظارتی برای تبدیل GBTC به ETF شفاف بوده است؛ نتیجه‌ای که بدون شک بهترین ساختار برای خدمات بلندمدت است.

صرافی FTX به دنبال “تسکین دستوری برای باز کردن ارزش ۹ میلیارد دلاری یا بیشتر برای سهامداران” است. این شرکت امیدوار است “بیش از یک چهارم میلیارد دلار ارزش دارایی را برای مشتریان و طلبکاران FTX محقق کند.”

در این شکایت آمده است که اگر گری اسکیل کارمزدهای خود را کاهش داده و «جلوگیری نادرست از بازخریدها را متوقف کند»، ارزش سهام بدهکاران FTX حداقل ۵۵۰ میلیون دلار خواهد بود که تقریباً ۹۰ درصد بیشتر از ارزش فعلی آنهاست. جان ری سوم، مدیرعامل FTX در بیانیه‌ای گفت: «هدف ما بازگشایی ارزشی است که ما معتقدیم در حال حاضر توسط گری اسکیل با ممنوعیت بازخرید نادرست سرکوب شده است». ری افزود: “مشتریان و اعتباردهندگان FTX از بازیابی های اضافی بهره مند خواهند شد.”

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx