کاردانو از میان 10 ارز دیجیتال برتر خارج شد

انتشار 4 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، کاردانو (ADA) پس از کاهش تقریباً 2 درصدی در طول هفت روز گذشته، از رتبه ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار خارج شده است. کاردانو که زمانی در طول چرخه صعودی سال ۲۰۲۱ رتبه سوم را در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال داشت، اکنون پس از ترون در رتبه […]

کاردانو

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، کاردانو (ADA) پس از کاهش تقریباً 2 درصدی در طول هفت روز گذشته، از رتبه ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار خارج شده است.

کاردانو که زمانی در طول چرخه صعودی سال ۲۰۲۱ رتبه سوم را در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال داشت، اکنون پس از ترون در رتبه ۱۱ قرار دارد. ترون در حال حاضر دارای ارزش بازار 12.5 میلیارد دلار و کاردانو دارای ارزش بازار 12.3 میلیارد دلار است. این اولین بار نیست که کاردانو از ۱۰ رتبه برتر خارج می‌شود. در ماه مه، تون کوین پس از جهش ۳۰ درصدی در دو هفته، ADA را پشت سر گذاشت.

این اتفاق در میان یک اصلاح بازار رخ داده است که طی آن اکثر ارزهای دیجیتال به زیر سطوح حمایت کلیدی خود سقوط کرده‌اند. کاهش رتبه ADA را می‌توان به پویایی فعلی بازار نسبت داد که توسط عوامل مختلفی از جمله روند بازار، احساسات سرمایه‌گذاران و شرایط کلی بازار تقویت می‌شود.

بر اساس داده‌های وبسایت Alternative.me، شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال همچنان در محدوده “ترس” با عدد 30 باقی مانده است. اگرچه این عدد نسبت به “ترس شدید” که هفته گذشته شاهد آن بودیم کمی افزایش یافته، اما همچنان نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران محتاط عمل کرده و از ریسک اجتناب می‌کنند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx