تحلیل تکنیکال کاردانو ADA

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 348 نفر

اصلاح نزولی در قیمت کاردانو (ADA)

در چند روز گذشته، قیمت کاردانو شاهد افزایش مداوم بالای منطقه مقاومت ۰.۳۵ دلاری بود. قیمت به بالای سطوح مقاومت ۰.۳۸ دلار و ۰.۳۸۸ دلار صعود کرد.

قیمت حتی قبل از ظهور خرس‌ها به بالای مقاومت ۰.۴۰ دلار رسید. قبل از اینکه قیمت اصلاحات نزولی را آغاز کند، نزدیک به ۰.۴۱۳ دلار، مشابه بیت کوین و اتریوم، یک قله تشکیل داد. در نمودار ۴ ساعته، قیمت جفت ارز ADA/USD به زیر خط روند صعودی اصلی با حمایت نزدیک به ۰.۳۸۵۰ دلار شکسته شد.

قیمت کاردانو اکنون زیر ۰.۳۸۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساده (۴ ساعت) معامله می شود. یک کف نزدیک به ۰.۳۵۴ دلار تشکیل شده است و قیمت نشانه های نزولی را نشان می دهد.

در روند صعودی، مقاومت فوری نزدیک منطقه ۰.۳۶۵ دلار است. این نزدیک به سطح ۲۳.۶% فیب اصلاحی (از نوسان ۰.۳۹۹۵ دلار به پایین ۰.۳۵۴۳ دلار) است. اولین مقاومت اصلی در نزدیکی منطقه ۰.۳۷۶ دلار شکل می گیرد. مقاومت اصلی اکنون در نزدیکی سطح ۰.۳۸۸۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساده (۴ ساعت) شکل می گیرد.

کاردانو

اگر یک شکست صعودی بالاتر از سطوح مقاومت ۰.۳۸۰ دلار و ۰.۳۸۴ دلار وجود داشته باشد، قیمت می تواند افزایش شدیدی را آغاز کند. در مورد ذکر شده، قیمت می تواند به طور پیوسته به سطح ۰.۴۲ دلار افزایش یابد.

ضرر بیشتر برای ADA؟

اگر قیمت کاردانو نتواند به بالاتر از سطوح مقاومت ۰.۳۷۶ دلار و ۰.۳۸۰ دلار بازگردد، می تواند به حرکت نزولی خود ادامه دهد. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۰.۳۵۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۰.۳۳۵ دلار است. شکست نزولی به زیر سطح ۰.۳۳۵ دلار می‌تواند درها را برای افت مجدد به ۰.۳۲۰ دلار در روزهای آینده باز کند. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۰.۳۰۰ دلار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx